تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر : 30751

برگزاری سومین جلسه کارگروه ارزیابی نقشه راه تحول دیجیتال بانک ملی ایران

برگزاری سومین جلسه کارگروه ارزیابی نقشه راه تحول دیجیتال بانک ملی ایران

کافه دانش: بانک ملی ایران با توجه به اهمیت موضوع تحول دیجیتال در صنعت بانکداری و الزام وزارت امور اقتصادی و دارایی در حرکت بانک ها به سوی دیجیتالی شدن، در ارائه نقشه راه تحول دیجیتال خود پیشگام بوده است. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این راستا و به منظور ارزیابی نقشه …

کافه دانش: بانک ملی ایران با توجه به اهمیت موضوع تحول دیجیتال در صنعت بانکداری و الزام وزارت امور اقتصادی و دارایی در حرکت بانک ها به سوی دیجیتالی شدن، در ارائه نقشه راه تحول دیجیتال خود پیشگام بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این راستا و به منظور ارزیابی نقشه راه بانک، کارگروه تخصصی متشکل از نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران ارشد و کارشناسان بانک طی جلسات مشترک جزئیات سند چشم انداز، متدولوژی و گام های اجرایی ترسیم شده را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

بر همین اساس سومین جلسه کارگروه مذکور با حضور مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک، هادی سالارخیلی معاون برنامه ریزی و تحول بانک و نمایندگان وزارت اقتصاد و اداره کل مدیریت استراتژیک بانک برگزار شد.

مسعود خاتونی ضمن اشاره به برقراری امکان ارایه تسهیلات تمام دیجیتال برای مشتریان بانک در بحران کرونا، رویکرد بانک مبنی بر پایبندی و اهتمام جدی در استفاده از تمام ظرفیت ها در اجرای بهینه طرح تحول دیجیتال را تشریح کرد.

در ادامه هادی سالارخیلی ضمن اشاره به ضرورت جاری سازی استراتژی های تدوین شده از جمله تحول دیجیتال، بر اهمیت حمایت و پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پیشبرد پروژه های استراتژیک بانک تاکید کرد.

همچنین در این نشست، نمایندگان وزارت اقتصاد نقشه راه بانک ملی ایران را به عنوان یک سند جامع و واقع بینانه که از قابلبت های لازم برای اجرا و پیاده سازی برخوردار است، ارزیابی کردند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.