تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 57455

بررسی ویدیویی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + مشخصات و ویژگی‌ها

بررسی ویدیویی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + مشخصات و ویژگی‌ها

بررسی ویدیویی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + مشخصات و ویژگی‌هادر بررسی ویدیویی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ می‌توانید با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها، طراحی و تمام ویژگی‌های این گوشی تاشو آشنا شوید.
شرکت سام..

گلکسی زد فلیپ 3بررسی ویدیویی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ + مشخصات و ویژگی‌ها

در بررسی ویدیویی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ می‌توانید با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها، طراحی و تمام ویژگی‌های این گوشی تاشو آشنا شوید.

شرکت سامسونگ در مرداد امسال از نسل سوم گوشی تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ – Samsung Galaxy Z Flip 3 رونمایی کرد. این گوشی، قیمت کمتری نسبت به نسل قبلی دارد، نمایشگر بیرونی آن بزرگ‌تر شده و اصلاحاتی روی آن انجام شده است و به این ترتیب با یک گوشی تاشو جذاب‌تر و بهتر از قبل مواجه هستیم.

گلکسی Z Flip 3 دارای طراحی صدف‌مانند است و نمایشگر آن به صورت افقی تا می‌شود تا از این جهت با گوشی منعطف متفاوتی نسبت به گلکسی زد فولد ۳ روبه‌رو باشیم. طراحی زد فلیپ ۳ ما را به یاد گوشی های تاشو و محبوب قدیمی می‌اندازد. این گوشی از استاندارد IPX8 برای محافظت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد و شیشه بسیار نازک نمایشگر با اضافه شدن لایه پنل و لایه محافظ، ۸۰ درصد مقاوم‌تر از قبل شده است. مقاومت قاب آلومینیومی گوشی نیز افزایش قابل توجهی داشته و بدنه پشتی نیز از جنس شیشه است.

وزن ۱۸۳ گرم، نمایشگر داخلی ۶.۷ اینچی تاشدنی از نوع Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح ۲۶۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، نمایشگر بیرونی ۱.۹ اینچی سوپر امولد با وضوح ۵۱۲ در ۲۶۰ پیکسل، سیستم عامل اندروید ۱۱ با رابط کاربری وان یو آی ۳.۱.۱، تراشه ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ با پشتیبانی از شبکه ۵G، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۶۰، رم ۸ گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، بلوتوث ۵.۱، حسگر اثر انگشت در لبه جانبی و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۰ واتی از دیگر مشخصات و ویژگی‌های گلکسی زد فلیپ ۳ به شمار می‌روند.

شما با استفاده از نمایشگر بیرونی می‌توانید نوتیفیکشن‌ها را بخوانید، عکس سلفی بگیرید، پخش موسیقی را کنترل کنید و کارهای دیگری نیز با آن انجام بدهید. گلکسی زد فلیپ ۳ با قیمت پایه هزار دلار از آگوست ۲۰۲۱ به بازار جهانی عرضه شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را مشاهده کنید و با مشخصات، امکانات، قابلیت‌ها، طراحی و تمام ویژگی‌های این گوشی تاشو جذاب بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۳

دانلود ویدیومنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.