تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 608563

بازی نوستالژیک رستاخیر (Doom) را اکنون با دوج کوین بازی کنید!

بازی نوستالژیک رستاخیر (Doom) را اکنون با دوج کوین بازی کنید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دوج کوین، یک شبکه بلاکچینی که برگرفته از میم‌ها و خلاقیت است، اکنون میزبان بازی نوستالژیک دهه ۱۹۹۰ میلادی، دوم یا رستاخیر (Doom) است.طبق گزارش‌ها، یک توسعه‌دهنده با نام مستعار مینی دوج (Mini Doge)، با استفاده از پروتکل اوردینالز دوج کوین که Doginals نیز نامیده می‌شود، بازی در سبک تیراندازی اول

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دوج کوین، یک شبکه بلاکچینی که برگرفته از میم‌ها و خلاقیت است، اکنون میزبان بازی نوستالژیک دهه ۱۹۹۰ میلادی، دوم یا رستاخیر (Doom) است.
طبق گزارش‌ها، یک توسعه‌دهنده با نام مستعار مینی دوج (Mini Doge)، با استفاده از پروتکل اوردینالز دوج کوین که Doginals نیز نامیده می‌شود، بازی در سبک تیراندازی اول شخص رستاخیر را در این بلاکچین ثبت کرده است. با این کار، هر کسی می‌تواند با دسترسی به لینک اینسکریپشن‌‌، این بازی کلاسیک را روی رایانه یا تلفن همراه خود بازی کند.
بازی نوستالژیک رستاخیر (Doom) را اکنون با دوج کوین بازی کنید!رستاخیر اولین بار در سال ۱۹۹۳ منتشر شد و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آن زمان بود. طبق گفته مینی دوج، نسخه رایگان رستاخیر به منظور جشن گرفتن سی‌امین سالگرد این بازی، در شبکه دوج کوین ثبت شده است. استقرار بازی رستاخیر در دوج کوین از طریق Doginals به این معنی است که تمام داده‌های بازی اکنون در این شبکه ذخیره شده و به هیچ منبع دیگری خارج از شبکه متکی نیست.

با استفاده از پروتکل Doginals، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند مجموعه‌های هنری و بازی‌ها را در شبکه دوج کوین بگنجانند و به اکوسیستم آن کمک کنند تا فراتر از یک میم کوین با تم سگ باشد.
در همین راستا، ترور اونز (Trevor Owens)، مدیرعامل Ninjalerts، اخیرا به نتایج مطالعه‌ای اشاره کرده که نشان می‌دهد ۹۰ از بازی‌های ویدیویی کلاسیک در خطر فراموشی هستند. به گفته اونز، شبکه‌های بلاکچینی بهترین مکان برای حفظ این بازی‌ها برای نسل‌های آینده به شمار می‌روند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بازی نوستالژیک رستاخیر (Doom) را اکنون با دوج کوین بازی کنید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.