تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
کد خبر : 602548

این ۲ نفر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند

این ۲ نفر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند

این ۲ نفر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند به گزارش منیبان به نقل از اطلاعات آنلاین به نقل از سازمان اطلاعات فراجا، سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و

این ۲ نفر به اتهام قتل داریوش مهرجویی بازداشت می‌شوند

    به گزارش منیبان به نقل از اطلاعات آنلاین به نقل از سازمان اطلاعات فراجا، سردار منتظرالمهدی سخنگوی فراجا گفت: تمامی اطلاعات و دلایل موجود در صحنه جرم توسط کارآگاهان کشف قتل، برداشت شده و عملیات بررسی صحنه در ساعاتی پیش به پایان رسیده است و کارآگاهان در حال تجزیه و تحلیل ادله برداشت شده صحنه جرم هستند.

    به گفته وی تاکنون ۴ مظنون شناسایی شده‌اند که دو نفر از این افراد بازداشت و دو نفر دیگر نیز ساعات یا دقایقی دیگر بازداشت خواهند شد.

    وی افزود: در ویلای مرحوم مهرجویی دوربین مداربسته موجود نبوده است، دوربین‌های ورودی شهرک از قبل‌تر خراب بوده است و دوربین‌هایی که منتج به این مجموعه می‌شده است توسط کارآگاهان تخلیه شده است.

    وی افزود: سگ‌های ویژه کشف قتل رد زنی‌هایی را براساس رد خون مقتولین در مسیر فرار قاتلان پیدا کرده‌اند. بالغ بر ۴ هزار خط تلفن مورد رصد قرار گرفته است.

    منبع خبر

    برچسب ها :

    ارسال نظر شما
    مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
    • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.