تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۶
کد خبر : 40676

انجام ۲۰۰۵ عملیات توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی

انجام ۲۰۰۵ عملیات توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خبر داد: انجام ۲۰۰۵ عملیات توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی ایسنا/همدان سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان از انجام ۲۰۰۵ عملیات از آغاز طرح سلامت نوروز..

سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان خبر داد:

انجام ۲۰۰۵ عملیات توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی

انجام ۲۰۰۵ عملیات توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی

ایسنا/همدان سخنگوی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان از انجام ۲۰۰۵ عملیات از آغاز طرح سلامت نوروزی تا ۷ فروردین ۱۴۰۰ خبر داد.

عباس اولیاسمیع در رابطه با تعداد عملیات‌ انجام شده در این طرح، تصریح کرد: از ابتدای این طرح تا ۷ فروردین ۱۴۰۰، ۴۶ عملیات بین‌ مرکز، ۵۶۰ عملیات بین جاده‌ای و ۱۳۹۹ عملیات شهری توسط تیروهای اورژانس انجام شده در صورتی‌که تعداد عملیات‌ها در مدت مشابه سال گذشته ۲۷ عملیات بین‌ مرکز، ۳۰۹ عملیات بین جاده‌ای و ۱۰۵۴ عملیات شهری بوده‌است.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۹ طرح سلامت نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم‌پزشکی ابن‌سینا با ۱۰۰ دستگاه آمبولانس، ۴۵۰ نفر نیروی انسانی، ۶۷ پایگاه، یک فروند بالگرد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این ایام، آمبولانس‌های پایگاه‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در کنار جاده‌ها مستقر هستند، اظهار کرد: کدهای امدادی در محل ترمینال‌های مسافربری و ایستگاه‌های قطار شهرستان‌های همدان و ملایر مستقر هستند.

به گزارش روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان همدان، اولیاسمیع در پایان خاطرنشان کرد: در این مدت دو مأموریت هوایی انجام و سه مأموریت به دلیل شرایط نامناسب جوی کنسل شد.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.