تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۲۸
کد خبر : 609413

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت فلوکی اینو؛ یک صفر کم شد!

افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت فلوکی اینو؛ یک صفر کم شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه میم کوین فلوکی (FLOKI) اخیراً بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و در زمان نگارش این خبر به بیش از ۰.۰۰۰۱۲۲۸ دلار رسیده است. این افزایش سریع و قابل توجه، نظر فعالان و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است و پویایی و نوسانات ذاتی ارزهای دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میم کوین فلوکی (FLOKI) اخیراً بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته و در زمان نگارش این خبر به بیش از ۰.۰۰۰۱۲۲۸ دلار رسیده است. این افزایش سریع و قابل توجه، نظر فعالان و سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است و پویایی و نوسانات ذاتی ارزهای دیجیتال را برجسته می کند.

افزایش ناگهانی قیمت فلوکی و پیشرو بودن آن در بازار، بحث و گمانه‌زنی‌های زیادی را ایجاد کرده است و علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال جایگزین، به ویژه میم کوین‌ها را بیان می‌کند.

با توجه به اینکه فلوکی همچنان در کانون توجهات قرار گرفته، عملکرد آن به عنوان یک فشارسنج برای تعیین احساسات و شکل‌گیری روندهای گسترده در بازار، در نظر گرفته می‌شود.

ارزش کل قفل شده (TVL) فلوکی با عبور از ۳۶۶ میلیون دلار به یک نقطه عطف مهم دست یافته است. این دستاورد، استحکام و انعطاف‌پذیری اکوسیستم فلوکی را تأیید می‌کند و نشان می‌دهد که عملکرد فلوکی فراتر از یک میم کوین است.

نکته قابل توجه دیگر این است که ارزش کل قفل شده فلوکی فای لاکر (FlokiFI Locker) معادل ۱۲۷ میلیون دلار و فلوکی استیکینگ (Floki Staking) به بیش از ۲۳۹ میلیون دلار رسیده است.

چنین ارقامی در شاخص TVL، فلوکی را از سایر میم کوین ها مانند پپه، بانک، دوج کوین و شیبا متمایز می کند. فلوکی با جدیت به دنبال پذیرش محصولات اکوسیستم خود است که نشان‌دهنده یک تغییر استراتژیک فراتر از منشاء میم کوین آن است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت فلوکی اینو؛ یک صفر کم شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.