تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609319

از ایردراپ آتی توکن PRCL در شبکه سولانا چه می‌دانیم؟

از ایردراپ آتی توکن PRCL در شبکه سولانا چه می‌دانیم؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه پروتکل املاک و مستغلات پارسل (Parcl Limited) مستقر در شبکه سولانا، برنامه ایردراپ توکن PRCL خود را در ماه آوریل اعلام کرد. جزئیات ایردراپ توکن PRCL این پروژه در مجموع ۱ میلیارد توکن ضرب خواهد کرد که طی ایردراپ آتی، ۷ الی ۸ درصد آن به اعضای جامعه اعطا خواهد شد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پروتکل املاک و مستغلات پارسل (Parcl Limited) مستقر در شبکه سولانا، برنامه ایردراپ توکن PRCL خود را در ماه آوریل اعلام کرد.

جزئیات ایردراپ توکن PRCL

این پروژه در مجموع ۱ میلیارد توکن ضرب خواهد کرد که طی ایردراپ آتی، ۷ الی ۸ درصد آن به اعضای جامعه اعطا خواهد شد. عرضه در گردش اولیه تخمینی نیز حدود ۱۰ تا ۱۲ درصد است.

این توکن جدید امکان مشارکت در حاکمیت و دسترسی به داده‌های املاک و مستغلات را برای دارندگان خود فراهم می‌کند. دارندگان همچنین برای برنامه‌های تشویقی و انگیزشی آینده، واجد شرایط خواهند بود. تیم پارسل در ماه مارس از توکنومیکس (نحوه توزیع توکن‌ها) پروژه رونمایی خواهد کرد.

تاریخ دقیق ایردراپ آتی در ماه آوریل نامشخص است، اما در آینده‌ای نزدیک، تیم پارسل از طریق کانال‌های رسمی به کاربران خود اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

پارسل یک پروتکل در بستر سولانا است که دسترسی به شاخص‌های جهانی املاک و مستغلات را امکان‌پذیر و انجام معاملات آتی دائمی را فراهم می‌کند. این پروژه توسط دراگون‌فلای (Dragonfly Capital) و کوین‌بیس (Coinbase Ventures) تأمین مالی شده است.

پروتکل پارسل دارای ۷۸.۶ میلیون دلار دارایی قفل شده (TVL) و ۶۳.۵ میلیون دلار سود باز (open interest) در قراردادهای آتی است. حجم معاملات آن نیز طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۴.۲ میلیون دلار بوده است.

سایر ایردراپ‌های آتی

در همین حال، ایردراپ‌های دیگری نیز در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهند شد. فرند.تک (Friend.tech)، یک پلتفرم رسانه اجتماعی که تعاملات اینفلوئنسرهای کریپتو را تسهیل می‌کند، در آینده یک ایردراپ برگزار خواهد کرد. همچنین، پروژه لایه دو اتریوم اپتیمیسم (Optimism) حدود ۱۰ میلیون توکن OP را طی یک ایردراپ بین کاربران پخش خواهد کرد.

در اوایل ماه جاری، پروژه بازی وب ۳ پیکسلز (Pixels) نیز اعلام کرد که یک ایردراپ را برای کاربرانی که توکن RON را استیک کرده‌اند، برگزار خواهد کرد. طی این رویداد، ۲۰ میلیون توکن PIXEL توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است که علی‌رغم فرصت‌های ویژه‌ای که ایردراپ‌ها برای کسب سود کاربران ایجاد می‌کنند، این رویداد‌ها زمینه مناسبی را برای کلاهبرداری نیز فراهم می‌آورند. لذا کاربران باید هنگام انتخاب یک ایردراپ و شرکت در آن، با احتیاط عمل کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته از ایردراپ آتی توکن PRCL در شبکه سولانا چه می‌دانیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.