تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
کد خبر : 70694

آغاز اجراهای سال جدید در تماشاخانه ایرانشهر

آغاز اجراهای سال جدید در تماشاخانه ایرانشهر

کافه دانش: تماشاخانه ایرانشهر با پنج نمایش «صامت» به کارگردانی امیر بهاورد دهکردی، «فرایند» به کارگردانی علی کرسی زر، «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتیایی، «بودن» به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست و «موضوع چیه؟» کاری از کمپانی ویرگول اجرای سال ۱۴۰۱ خود را آغاز می‌کند. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، این …

کافه دانش: تماشاخانه ایرانشهر با پنج نمایش «صامت» به کارگردانی امیر بهاورد دهکردی، «فرایند» به کارگردانی علی کرسی زر، «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتیایی، «بودن» به کارگردانی مرتضی جلیلی دوست و «موضوع چیه؟» کاری از کمپانی ویرگول اجرای سال ۱۴۰۱ خود را آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، این مجموعه تئاتری در حالی فعالیت خود را از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه با پنج اجرا آغاز می‌کند که نمایش «بچه» به کارگردانی افسانه ماهیان از روزهای نخست سال در این مجموعه به روی صحنه رفته بود و تا روز جمعه ۱۲ فروردین با استقبال قابل‌توجه مخاطبان به کار خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان داد.

در سالن استاد سمندریان و از رز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه نمایش «صامت» به کارگردانی امیر بهاور اکبرپور دهکردی با بازی: نگین تهمتن، مهدخت ‌مولایی، آرزو عبدالهی و فریال سنگری در ساعت ۱۸ به مدت ۶۵ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

نمایش «فرایند» به کارگردانی علی کرسی زر با بازی: سپهر ‌طهرانچی، مریم ‌زارعی، مهرنوش ‌حاجی ‌خانی، احسان ‌قره ‌داغی، مازیار ‌سیدین، سپیده کاشی‌ها، سعید ‌کرمی و غزاله ‌توده ‌زعیم در ساعت ۱۹:۴۵ به مدت ۷۰ دقیقه به روی صحنه می‌رود.

و نمایش «داغ ننگ» به کارگردانی فرهاد شنتایی و با بازی: شیرین ‌سلیمی، امیرعلی ‌شیرآبادی، بهزاد کریمی، مهسا شجاعی و فرهاد ‌شنتیایی در ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه و به مدت ۷۰ دقیقه میزبان مخاطبان است.

همچنین در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی نیز نمایش «بودن» به کارگردانی مرتضا جلیلی دوست با بازی مصطفا امیری، سارا ‌شاهرودیان، کیوان محمدی و صبا ‌نجاتی از روز سه‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه در ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه و نمایش «موضوع چیه؟» کاری از کمپانی ویرگول با بازی آوا آکویی، ساناز باقری، پریسا ‌درخشنده، محمد رجبی، الهام ‌سرشت، نجوا صاحب‌الزمانی، بهزاد کریمی، مرصاد ‌میرغفاری و مجیر معینی از روز یکشنبه ۲۱ فروردین‌ماه در ساعت ۲۰:۱۵ به مدت ۸۰ دقیقه به روی صحنه می‌روند.

انتشار: کوروش جم

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.