تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۷:۰۸
کد خبر : 42888

نحوه فعالیت دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فروردین

نحوه فعالیت دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فروردین

دانشگاه شاهد اعلام کرد نحوه فعالیت دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فروردین برنامه حضور دانشجویان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری دانشگاه شاهد تا پایان فروردین ماه جاری اعلام شد.
به گزارش ایسنا..

دانشگاه شاهد اعلام کرد

نحوه فعالیت دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فروردین

نحوه فعالیت دانشجویان علوم پزشکی تا پایان فروردین

برنامه حضور دانشجویان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری دانشگاه شاهد تا پایان فروردین ماه جاری اعلام شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به شرایط کرونایی استان تهران و بر اساس آخرین بخشنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نحوه حضور دانشجویان دانشکده‌های پزشکی، دندانپزشکی و پرستاری و مامایی تا تاریخ ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ مشخص شد.

بر این اساس دستیاران دوره‌های تخصصی دندانپزشکی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در دانشکده حضور پیدا می‌کنند.

دانشجویان نیم‌سال‌های ۱۱ و ۱۲ دکتری دندانپزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت گروه‌بندی شده و کشیک در دانشکده حضور پیدا می‌کنند و ارائه دروس و فعالیت آموزشی سایر دانشجویان دکتری دندانپزشکی عمومی به صورت غیر حضوری خواهد بود.

همچنین دانشجویان دوره کارورزی دکتری پزشکی عمومی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و منطبق بر بخشنامه وزارت متبوع در محل آموزش حضور پیدا خواهند کرد.

ضمن اینکه حضور دانشجویان دوره‌های کارآموزی دکتری پزشکی عمومی و کارآموزان رشته‌های کارشناسی پرستاری و اتاق عمل به صورت داوطلبانه و با ارائه درخواست کتبی دانشجو به دانشکده بوده و در صورت عدم تمایل دانشجویان برای حضور، با ارائه درخواست کتبی به دانشکده مبنی بر استفاده از مرخصی تحصیلی می‌توانند از مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات استفاده کنند.

انتهای پیام

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.