تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 33590

فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ آذربایجان شرقی منتشر شد

فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ آذربایجان شرقی منتشر شد

کافه دانش:معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ استان خبر داد. “وحید حسین‌زاده” گفت: با توجه به اینکه در سال جاری، روز ملی صنعت چاپ مصادف با ایام سوگواری  و شهادت حضرت سید الشهدا (ع) ، زمان برگزاری آیین‌های این روز به ۱۲ …

کافه دانش:معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان طراحی پوستر چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ استان خبر داد.

“وحید حسین‌زاده” گفت: با توجه به اینکه در سال جاری، روز ملی صنعت چاپ مصادف با ایام سوگواری  و شهادت حضرت سید الشهدا (ع) ، زمان برگزاری آیین‌های این روز به ۱۲ آبانماه ۹۹ موکول شده و همچنین شیوه برگزاری به علت شیوع ویروس  کرونا متفاوت ‌خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان،‌ گفت:‌ مضمون فراخوان گرامیداشت چهاردهمین جشنواره صنعت چاپ آذربایجان شرقی، جایگاه چاپ در کلیه عرصه های زندگی و تجلیل از برگزیدگان این صنعت با رویکرد تشویق و رعایت پروتکلهای بهداشتی در مبارزه با ویروس کرونا و استفاده از ماسک خواهد بود.

حسین‌زاده تصریح کرد:‌ چنانچه عدم تأیید اصالت اثر در هر یک از مراحل جشنواره احراز شود، اثر از رقابت‌ حذف خواهد شد و اثر ارسالی نباید تاکنون در هیچ مسابقه یا جشنواره‌ای حائز رتبه شده باشد.

معاون فرهنگی اداره کل افزود: قطع آثار طراحی شده می‌بایست ۲۵*۳۵ سانتی متر و با دقت ۳۰۰dpi  باشد.

وی گفت: پس از گزینش آثار توسط هیات داوران در تاریخ ۳  آبانماه ، به نفرات اول و دوم جوایز نفیسی  تعلق خواهد گرفت و در ضمن طرح منتخب  نفر اول به عنوان طرح پوستر و طرح تبلیغاتی محیطی استفاده خواهد شد.

حسین‌زاده آخرین مهلت ارسال آثار را تا ساعت ۲۴ روز ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ عنوان کرد .

کوروش جم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.