تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
کد خبر : 54095

۷ تا از مزایای خرید آنلاین گل که باید بدانید

۷ تا از مزایای خرید آنلاین گل که باید بدانید

فهرست۱ مزایای خرید آنلاین گل۱.۱ ۱. می توانید گل هایی با بهترین گل آرایی داشته باشید۱.۲ ۲. آنها خدمات تحویل در همان روز را ارائه می دهند۱.۳ ۳. می توانید تنوعی بی نظیر را تجربه کنید۱.۴ ۴. عدم نارسایی۱.۵ ۵. صرفه جویی قطعی در زمان۱.۶ معرفی سایت گلفروشی۱.۷ در ادامه به ۸ فایده شگفت انگیز …

با پیشرفت تکنولوژی ، فرهنگ خرید و فروش سایت های فروشگاهی  از طریق گوشی های همراه در روزهای اخیر بسیار پیشرفت کرده است. در حال حاضر این امکان وجود دارد که چیزهای زیادی را در جایی که هستید داشته باشید. امروزه فروشگاه های اینترنتی خرید گل و ارسال هدیه بسیارمورد توجه قرار گرفته است.گلها همیشه خاص ترین هدیه برای هر مناسبت بوده اند. ممکن است جشن تولد ، عروسی ، سالگرد ازدواج ، روز دختر ، روز پزشک ، روز مادر ، پدر ، مهمانی یا جشن فارغ التحصیلی و غیره باشد. حضور گل ها غیرقابل انکار است. گل فروشی های آنلاین دارای طیف وسیعی از گل ها هستند که برای مناسبت های مختلف مناسب هستند تا انواع محصولات را گل آرایی کنند  و احساسات  را منتقل کنند.

مزایای خرید آنلاین گل

۱. می توانید گل هایی با بهترین گل آرایی داشته باشید

به طور کلی ، گل ها راهی عالی برای نشان دادن عشق شما هستند. وقتی صحبت از تحویل سفارشی گل ها می شود ، راه ابراز عشق شما بسیار حیرت انگیز می شود. انتخاب ارسال آنلاین گل به شما کمک می کند تا گل های مختلف را انتخاب کرده و آنها را به ترتیب مرتب کنید. ممکن است با نام یا پیام شخصی تزئین شده باشد ، کارمندان شرکت به شما کمک می کنند تا افکار شما را زنده کرده و هدیه را چشم نواز کنید.

 

۲. آنها خدمات تحویل در همان روز را ارائه می دهند

بهترین سایت های گل فروشی آنلاین ، زمانی کار آمد خواهند بود که گل ها را در همان روزی که سفارش می دهید تحویل  دهند. این در برخی از سناریوهای اضطراری به گزینه ای عالی تبدیل می شود. به عنوان مثال ، تصور کنید فردا روز تولد دوست نزدیک شما است و فراموش کرده اید که هدیه داشته باشید یا باید اتاق را با گل تزئین کنید که در این صورت فقط به فروشگاه آنلاین ارسال گل مراجعه کنید و آنها گلها را در عرض چند ساعت تحویل می دهند ، یا یک محصول در عرض چند ثانیه با چند کلیک ساده سفارش و ارسال کنید بنابراین ، ناامید نباشید و خود را سرزنش نکنید چرا که در همان لحظه میتوانید ، حتی دوست خود را سوپرایز کنید.

۳. می توانید تنوعی بی نظیر را تجربه کنید

تعداد زیادی باکس گل ، دسته گل و یا رزهای جاودان و … ارائه می شود که چندین پیشنهاد را به شما ارائه می دهد. در آخر شما با انبوهی از محصولات در یک سایت فروشگاهی روبرو میشوید که میتوانید در عرض چند دقیقه تمام آن و حتی سایت های مشابه آن را بررسی کنید ، این کار عملا در گل فروشی های محلی به دلیل مشکلات زمانی و …  امکان پذیر نیست .

7 تا از مزایای خرید آنلاین گل که باید بدانیدمزایای خرید آنلاین گل

 

 

۴. عدم نارسایی

در برخی از فصول ، خرید چند گل در یک مغازه خاص آسان نیست و بنابراین باید به جستجوی خود ادامه دهید تا مغازه خرید گل مورد نیاز خود را پیدا کنید. وقتی نوبت به ارسال آنلاین گل می رسد ، فرصت داشتن گل بسیار زیاد است. اگر در یک فروشگاه آنلاین گل محصول مورد نظر خود را  پیدا نکردید ، می توانید بلافاصله به دیگری بروید. بنابراین ، این باعث کاهش دردسرها می شود ، همچنین بهتر است در همینجا بگوییم  که بهتر است از گل های فصلی معمولا در سفارش های خود استفاده کنید ، این موضوع دو دلیل دارد :

۱- گل های فصلی معمولا برای شما به دلیل موجود بودن در بازارهای گل و باغات  ارزان تر تمام می شود.

۲- گل های فصلی مطمئنا گل های شاداب و تازه تری هستند ، مطمئنا شما محصولی با گل های پژمرده را دوست نخواهید داشت حتی اگر آن گل ها خیلی خاص باشند.

 

۵. صرفه جویی قطعی در زمان

امروزه همه مشغول زندگی خود هستند. ممکن است وقت کافی برای بازدید فیزیکی از فروشگاه گل محلی و خرید حضوری را نداشته باشید. در اینجا کارآیی فروشگاه آنلاین گل مطرح می شود.  بنابراین ، زمان نمی تواند مانعی برای استفاده از محصولات در عصر دیجیتال باشد. علاوه بر این ، بررسی نظرات و رتبه بندی ها به شما کمک می کند تا از عملکرد فروشگاه آنلاین در ارسال گل و غیره مطلع شوید. بنابراین ، این یک مزیت اضافی برای فروشگاه آنلاین می شود ، همچنین در نظر داشته باشید شلوغی ها و ترافیک تهران دردسر بزرگی برای خریداران حضوری ایجاد میکند ، در صورتی که شما میتوانید با تنوعی بی نظیر از محصولات در عرض چند دقیقه محصولات خاص و لوکس زیادی را یکباره بدون دردسر ترافیک از فروشگاه آنلاین گل بررسی کنید.

 

 

معرفی سایت گلفروشی

بنابراین ، آیا مزایای هیجان انگیز خرید آنلاین گل را تجربه کرده اید؟ اینها تنها چند مورد از مزایا هستند و این لیست همچنان میتواند بیشتر باشد ، این جهان تحت سلطه اینترنت بسیاری از کارها را ساده کرده است. یکی از آنها هدایای آنلاین و ارسال گل است. آیا اکنون مایل به سفارش آنلاین گل هستید و مزایای آن را  احساس می کنید؟ اگر این چنین است کافی است با کلیک بر روی فروشگاه آنلاین گل به سایت گل فروشی گندم وی آی پی مراجعه کنید، آنها گل ها را درب منزل شما ، محل کار و … به صورت رایگان ارائه می دهند. در کنار گل ها ، می توانید هدایای دیگری نیز سفارش دهید. این به شما کمک می کند تا عزیزان خود را غافلگیر کنید و بهترین هدیه را در زمان مناسب به عزیزان خود بدهید ، برخی از محصولات اصلی این گل فروشی عبارت است از : انواع باکس گل یا جعبه گل برای کلیه مناسبت های شما ، دسته گل های متنوع ، رزهای جاودان ، گیاهان آپارتمانی ، تاج گل ترحیم و تبریک ، سبد گل و…

 

 

7 تا از مزایای خرید آنلاین گل که باید بدانیدمزایای خرید آنلاین گل

 

 

در ادامه به ۸ فایده شگفت انگیز داشتن گل در خانه اشاره میکنیم

 

علم می گوید خرید گل شما را شادتر و سالم تر می کند.نویسنده هانس کریستین اندرسون زمانی گفت: “فقط زندگی کافی نیست … فرد باید آفتاب ، آزادی و کمی گل داشته باشد.”

اکنون ، یک مطالعه جدید از دانشگاه فلوریدا شمالی نشان داده است که داشتن گل در خانه بسیار بیشتر از جذابیت زیبایی اتاق شما است.

ارین لارگو-وایت ، دکترای گروه بهداشت عمومی دانشگاه فلوریدا شمالی و نویسنده اصلی این متن گفت: “تحقیقات گسترده ای در حال انجام است که نشان می دهد چگونه طراحی محیطی بر سلامت تأثیر مثبت می گذارد.” “اکنون هم بصری و هم از نظر علمی شناخته شده است که افزودن عناصر طبیعت ، مانند گلها ، به فضای داخلی باعث تندرستی می شود.” بیایید ادامه مزایای داشتن گل و گیاه را در خانه از نظر علمی بررسی کنیم:

 

۱- آنها استرس را کاهش می دهند

 

این مطالعه به یک نظرسنجی اخیر اشاره می کند که نشان می دهد ۶۸ درصد از مردم به طور هفتگی استرس دارند و ۳۲ درصد دیگر نیز هر روز احساس استرس می کنند. زنان به ویژه تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند ، از هر چهار نفر یک نفر گزارش می شود که چندین بار در روز دچار استرس می شود(البته این موضوع در ایران به مراتب بالاتر است) ، براساس مطالعات علمی گل ها و گیاهان بیشترین تاثیر در رهایی از استرس برای افراد هستند.

آنها روحیه شما را تقویت می کنند

این مطالعه اشاره می کند که زنانی که گل دریافت کرده اند به طور گسترده ای گزارش داده اند که روحیه آنها بهتر شده است. محققان بر این باورند که این امر به این دلیل است که “گلها فرصت تماس با طبیعت را فراهم می آورند ، که  فرد در معرض محیط زیست قرار گرفته است.”

 

و نه فقط برای زنان. برای مردان نیز همینطور است!

این مطالعه به طور کامل بر روی زنان متمرکز بود ، که تعجب آور نیست ، با توجه به اینکه زنان به طور سنتی به عنوان دریافت کننده گل در نظر گرفته می شوند. اما مطالعه روتگرز در سال ۲۰۰۵ نشان داد که گلها هنگامی که به طور تصادفی در آسانسور به افراد تحویل داده می شود ، واکنش بسیار مثبتی را هم در زنان و هم در مردان ایجاد می کند.

 

آنها روابط شما را تقویت می کنند

تحقیقات نشان داده است که بودن در کنار گلها میزان دلسوزی افراد را نسبت به دیگران افزایش می دهد و تمایل بیشتری برای کمک رسانی به نیازمندان ایجاد میکند.

آنها حافظه شما را تقویت می کنند

یکی از آزمایشات در مطالعه روتگرز ، تجزیه و تحلیل تاثیری بود که گلها روی افراد ۵۵ سال به بالا داشت. این واقعیت که گلها حال و هوای سالمندان را تقویت می کرد ، تعجب آور نبود. آنچه غیر منتظره بود این بود که به نظر می رسید آنها تأثیر مثبتی بر حافظه اپیزودیک این افراد گذاشته است!

 

این بدان معناست که چون گلها بسیار معطر هستند و بوها به شدت با خاطرات ارتباط دارند ، گلها این توانایی را دارند که قسمتهایی از مغز را که مربوط به حافظه هستند ، فعال کرده و تمرین دهند. شگفت انگیز است!

برخی حتی به خوابیدن شما کمک می کنند

از دیرباز اعتقاد بر این بود که اسطوخودوس یک کمک طبیعی  برای خواب است. برای آزمایش این نظریه ، محققان دانشگاه وسلیان از ۳۱ مرد و زن خواستند در یک شب خواب ، اسانس اسطوخودوس را استشمام کنند و دریافتند که وقتی این کار را انجام دادند ، صبح روز بعد احساس آرامش و انرژی بیشتری کردند.

 

آنها در واقع به شما در بهبود وضعیت جسمی نیز کمک می کنند

یک مطالعه روی ۹۰ بیمار در حال بهبودی از هموروئیدکتومی در بیمارستان نشان داد که بیمارانی که در اتاقهای حاوی گل قرار گرفته بودند “پاسخ های فیزیولوژیکی مثبت آنها به میزان قابل توجهی بیشتر بود که با فشار خون سیستولیک پایین تر  و میزان درد ، اضطراب و خستگی کمتر نسبت به بیماران با اتاق های بدون گل بود و این واقعا شگفت انگیز بود.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد موفق باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.