تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۶
کد خبر : 610278

جراح بینی ماهر و باتجربه بینی در مشهد

جراح بینی ماهر و باتجربه بینی در مشهد

همواره داشتن یک بینی زیبا و هماهنگ با چهره، یکی از اصولی‌ترین عواملی است که به شما اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری می‌بخشد. اما انتخاب یک جراح بینی با مهارت و تجربه در شهر بزرگی همچون مشهد ، یکی از تصمیمات مهم و حیاتی در راه بهبود شکل و زیبایی بینی شماست. در این

همواره داشتن یک بینی زیبا و هماهنگ با چهره، یکی از اصولی‌ترین عواملی است که به شما اعتماد به نفس و زیبایی بیشتری می‌بخشد. اما انتخاب یک جراح بینی با مهارت و تجربه در شهر بزرگی همچون مشهد ، یکی از تصمیمات مهم و حیاتی در راه بهبود شکل و زیبایی بینی شماست. در این مسیر، جستجو برای یافتن یک جراح بینی ماهر و باتجربه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اگر به دنبال جراح بینی پنجه طلا در مشهد هستید، ما آماده‌ایم تا به شما کمک کنیم. دکتر رزم آرا با بیش از دو دهه تجربه در زمینه جراحی بینی، جراح بینی ماهر و باتجربه در مشهد، به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، آماده است تا به شما کمک کند تا به دست زیبایی و اعتماد به نفس بیشتری برسید.

با توجه به مهارت و تجربه بی‌نظیر، جراح بینی ماهر و باتجربه ما، تضمین می‌کند که با حفظ تناسبات طبیعی صورت، به شما نتایجی زیبا و منطبق با انتظاراتتان ارائه دهد. همچنین، با رعایت استانداردهای بالینی بین‌المللی و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری، اطمینان حاصل می‌شود که شما در دستانی امن و ماهر قرار دارید.

جهت مطالعه مقاله ایشان درباره جراحی بینی بر روی لینک کلیک کنید: https://dr-razmara.com/جراحی-بینی/

 اطلاعات بیشتر درباره دکتر رزم آرا معروف ترین جراح بینی مشهد

دکتر رزم آرا یکی از برترین متخصصان در زمینه گوش، حلق و بینی با بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی و سر و گردن هستند.

عضو فعال آکادمی جراحان پلاستیک صورت اروپا (EAFPS)

با یک سابقه درخشان و موفق در انجام بیش از 3000 جراحی بینی از سال 1385

و همچنین با عنوان استاد درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

آدرس سایت دکتر رزم آرا : https://dr-razmara.com

 

جراح بینی ماهر و باتجربه بینی در مشهد

معرفی سایر جراحان بینی در مشهد

دکتر محمدعلی زرین قلم

دکتر زرین قلم، متخصص گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی زیبایی بینی و صورت را در سال 1375 در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی شروع کردند. پس از اتمام دوره پزشکی عمومی با رتبه ممتاز در آزمون پذیرش دستیاران تخصصی و با رتبه برتر کشوری در رشته گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وارد دوره تخصصی شدند. آنها با انجام اعمال جراحی متعدد در زمینه زیبایی بینی و صورت تخصص خود را به پایان رساندند و در آزمون بورد با رتبه 10 برتر آزمون شده و به مدت 5 سال در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و سایر استان‌ها به تدریس و آموزش پرداختند، همچنین به عنوان هیئت علمی در این دانشگاه‌ها مشغول بودند.

دکتر یگانه تیموری

دکتر یگانه تیموری، متخصص گوش، حلق و بینی، جراحی سر و گردن، جراحی پلاستیک بینی، فلوشیپ فوق تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت، و جراحی آندوسکوپی سینوس می‌باشند. دکتر تیموری دارای سابقه بیش از یک دهه کار در زمینه‌ جراحی بینی می‌باشند.

دکتر نازنین ابدالی

دکتر نازنین ابدالی یکی از بهترین جراحان و متخصصان گوش، حلق و بینی و جراحی سر و گردن در مشهد می‌باشند. ایشان دارای مدرک دکترای عمومی و تخصص از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، همچنین بورد تخصصی بین المللی و دوره تکمیلی آندوسکوپی سینوس در حوزه گوش، حلق و بینی و جراحی پلاستیک بینی هستند. با بیش از ۱۱ سال سابقه و تجربه در زمینه جراحی بینی، دکتر ابدالی می‌توانند ساکنین شهر مشهد را در رینوپلاستی به لبخند رضایت برسانند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.