تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 609193

گسترش هشدارهای امنیتی متامسک به ۳۰ میلیون کاربر این کیف‌پول در چندین بلاکچین!

گسترش هشدارهای امنیتی متامسک به ۳۰ میلیون کاربر این کیف‌پول در چندین بلاکچین!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه‌دهنده کیف پول متامسک (MetaMask) اعلام کرده که هشدارهای امنیتی پیش‌فرض خود را به کاربران برنامه‌های افزونه وب و موبایل چندین بلاکچین، از جمله لینیا (Linea)، بایننس‌چین (BNB Smart Chain)، پالیگان (Polygon)، آربیتروم (Arbitrum)، اپتیمیسم (Optimism) و اولانچ (Avalanche) گسترش خواهد داد. ویژگی‌های امنیتی جدید در پی رشد قابل‌توجه کاربران

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه‌دهنده کیف پول متامسک (MetaMask) اعلام کرده که هشدارهای امنیتی پیش‌فرض خود را به کاربران برنامه‌های افزونه وب و موبایل چندین بلاکچین، از جمله لینیا (Linea)، بایننس‌چین (BNB Smart Chain)، پالیگان (Polygon)، آربیتروم (Arbitrum)، اپتیمیسم (Optimism) و اولانچ (Avalanche) گسترش خواهد داد.

ویژگی‌های امنیتی جدید در پی رشد قابل‌توجه کاربران این کیف پول ارائه می‌شوند.

طبق گزارش‌ها، تعداد کاربران فعال ماهانه متامسک از ۱۹ میلیون در سپتامبر ۲۰۲۳ به ۳۰ میلیون در ژانویه ۲۰۲۴ افزایش یافته است. این افزایش تعداد کاربران به مشارکت متامسک با پلتفرم‌های معاملاتی محبوب مانند رابین‌هود (Robinhood) نسبت داده شده است.

ویژگی هشدار امنیتی متامسک برای اولین بار در ۲۹ ژانویه ۲۰۲۴، از طریق یک افزونه در شبکه اصلی اتریوم ادغام شد. این هشدارهای امنیتی، هر زمان که یک تهدید شناخته‌شده وجود داشته باشد، در زمان تراکنش، کاربران را از آن باخبر می‌سازند.metamask-extends-security-alerts-amid-user-growt

متامسک ادعا کرده که بر خلاف اکثر کیف پول‌های وب ۳، برای تأیید صدور هشدارهای امنیتی، به اشتراک‌گذاری داده‌های تراکنش کاربران با شخص ثالث متکی نیست و به این ترتیب، حریم خصوصی کاربران را حفظ می‌کند.

لازم به ذکر است، سیستم هشدار امنیتی متامسک تا کنون از به خطر افتادن میلیون‌ها دلار از وجوه کاربران جلوگیری کرده‌ است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته گسترش هشدارهای امنیتی متامسک به ۳۰ میلیون کاربر این کیف‌پول در چندین بلاکچین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 29 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.