تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴
کد خبر : 49396

کنکور را از پا در بیاوریم!

کنکور را از پا در بیاوریم!

فهرست۱ مزایای خرید اینترنتی کتاب کمک‌درسی۱.۱ فروش اینترنتی کتاب‌های کمک‌درسی با تخفیف۱.۲ ۱) کتاب زبان انگلیسی جامع انتشارات مبتکران۱.۳ ۲) کتاب عربی جامع انتشارات خیلی سبز۱.۴ ۳) کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو۱.۵ ۴) کتاب دین و زندگی پایه انتشارات سفیر خرد۲ استفاده از خدمات فروشگاه کتابچی چه مزایایی دارد؟ یکی از عواملی که به‌طور …

یکی از عواملی که به‌طور مستقیم بر موفقیت و عدم موفقیت دانش‌آموزان در پایه‌های مختلف تحصیلی دخیل است، انتخاب کتاب کمک‌درسی مناسب است. می‌دانیم که موفقیت در تحصیل و قبولی در کنکور سراسری یکی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزان و خانواده آنان است. شما عزیزان برای اینکه بتوانید در طول دوران تحصیل یک یادگیری موفق داشته باشید و در آزمون‌های کشوری، المپیاد، تیزهوشان و کنکور سراسری به نتیجه مورد نظر خود برسید، لازم است ضمن توجه ویژه به کتاب‌های درسی، از کتاب‌های کمک‌درسی مناسب نیز استفاده نمایید. فروشگاه اینترنتی کتابچی تمامی جوانب را به خوبی سنجیده و با ارائه توضیحات کامل برای تمامی کتاب‌های کمک‌درسی پایه‌های مختلف تحصیلی، این امکان را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد تا آن‌ها بتوانند بهترین کتاب مناسب سطح علمی خود را انتخاب کرده و مسیر درخشان موفقیت را طی کنند.

مزایای خرید اینترنتی کتاب کمک‌درسی

به منظور تهیه منابع کمک‌درسی مناسب، می‌بایست اطلاعات کافی و سودمندی در اختیار دانش‌آموزان قرار گیرد. شما عزیزان با مراجعه به سایت کتابچی می‌توانید اطلاعات بسیار کاملی را از تمامی کتاب‌های کمک‌درسی به دست بیاورید. با توجه به شیوع ویروس کرونا، به منظور جلوگیری از ابتلا به بیماری و البته صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌توانید زمان ذخیره شده را صرف مطالعه بیشتر کتاب‌های خود کنید. علاوه بر این، با مراجعه به مجله کتابچی می‌توانید به مقالات علمی کتابچی در خصوص نقد و بررسی دقیق بخش‌های مختلف کتاب‌های کمک‌درسی دسترسی پیدا کنید.

فروش اینترنتی کتاب‌های کمک‌درسی با تخفیف

افزایش چشمگیر قیمت کتاب‌های کمک‌درسی و شرایط  اقتصادی موجب شده تا خرید کتاب برای برخی از طبقات جامعه بسیار دشوار باشد. در چنین شرایطی مردم به واسطه دریافت خدمات بیشتر و خرید کتاب با مناسب‌ترین قیمت اقدام به خرید از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی کتاب‌های کمک‌درسی با تخفیف می‌کنند. مجموعه کتابچی علاوه بر ارائه خدمات به مشتریان و درک شرایط سخت اقتصادی در تلاش است تا دانش آموزان عزیز را قادر سازد تا کتاب‌های مورد علاقه خود را با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند. به همین علت، علاوه بر تخفیف‌های همیشگی  ۲۰ تا ۲۵ درصدی، در مناسبت‌های مختلف نیز با ارائه کد تخفیف‌های ویژه خود همراه دانش‌آموزان باشد تا آن‌ها بتوانند از محصولات متنوع انتشارات‌های گوناگون مانند گاج، خیلی سبز، مبتکران، نشر الگو، قلم‌چی، مهر و ماه، مشاوران آموزش، تخته سیاه و… بهره‌مند شوند.

معرفی پرفروش‌ترین منابع کمک‌درسی کتابچی

۱) کتاب زبان انگلیسی جامع انتشارات مبتکران

کتاب  زبان انگلیسی جامع مبتکران نوشته دکتر شهاب اناری و مهندس روزبه شهلایی مقدم یکی از مشهورترین و معتبرترین کتاب‌های کمک‌آموزشی در حوزه زبان انگلیسی محسوب می‌شود که به سبب لحن صمیمی و رسای نویسندگان حرفه‌ای آن، موجب شهرت این کتاب حتی در میان معلمان درس زبان انگلیسی شده است به‌گونه‌ای که بسیاری از معلمان در مدرسه به‌عنوان کتاب کمک‌آموزشی و کتاب کار از کتاب زبان جامع مبتکران بهره می‌برند و دانش آموزان را به حل کلیه تمارین و تست‌های آن تشویق می‌کنند؛ زیرا اگر فرصت کافی برای بررسی تمامی تمارین در کلاس درس مدرسه موجود نباشد درس‌نامه و پاسخنامه کاملاً تشریحی و تحلیلی این کتاب دانش آموزان را در فراگیری کلیه مطالب درسی بی‌نیاز می‌سازد. همچنین آوردن نکات مشاوره‌ای در خلال درس‌نامه و پاسخنامه این کتاب را به یک کتاب مشاوره‌ای و آموزشی تبدیل کرده است که در نوع خود بسیار شایسته و بی‌نظیر است. کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مبتکران، دربرگیرنده مطالب درس زبان انگلیسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در قالب یک کتاب اصلی و واژه‌نامه همراه آن است. کتاب اصلی دارای ۵۰۴ صفحه و مجموعاً ۲۱۶۸تست (۱۸۱۸ تست از مباحث گرامر، لغت، کلوزتست و درک مطلب + ۳۵۰ تست از کنکور‌های سراسری داخل و خارج سال‌های ۹۸ و ۹۹ رشته‌های مختلف) است. واژه‌نامه همراه کتاب، دست کمی از یک کتاب کمک‌آموزشی برای یادگیری کامل واژگان ندارد و در قالب ۱۷۵ صفحه و در قطع جیبی به چاپ رسیده است که حاوی آموزش تمام واژگان سال‌های هفتم تا دوازدهم است و هر لغت با تلفظ و معنی و با استفاده از مثال‌های کاربردی ارائه شده است. چاپ کتاب و واژه‌نامه همراه آن با کیفیت بوده و فونت و سایز نوشته‌ها استاندار است. هم‌چنین، صفحه‌آرایی آن‌ها به زیبایی صورت گرفته است که موجب جذابیت متن کتاب‌ها شده است. از نقاط قوت این کتاب می‌‌توان به درس‌نامه‌های جامع، تست‌های کافی و متنوع برای مباحث مختلف (گرامر، واژگان، درک مطلب و کلوزتست) و فراهم کردن واژه‌نامه جیبی، وبینار با مؤلفان، ضمایم مفید و کاربردی اشاره کرد. تم رنگی مطالب و جداول گوناگون مباحث را از هم متمایز کرده و باعث جذابیت هرچه بیشتر کتاب شده است. استفاده از این کتاب به کلیه دانش‌آموزان و مخصوصاً داوطلبان کنکوری رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و منحصراً زبان به عنوان منبع اول توصیه می‌شود.

خیلی سبز

۲) کتاب عربی جامع انتشارات خیلی سبز

نویسندگان کتاب عربی جامع خیلی سبز، آقایان کاظم غلامی، بهروز حیدر بکی، محسن آهویی و سرکار خانم غزال موسوی هستند. این کتاب، منبعی تمام‌عیار از مطالب و مهارت‌هایی است که یک داوطلب کنکور سراسری یا حتی دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم برای یادگیری درس عربی و موفقیت در آزمون‌های چهارگزینه‌ای مختلف به آن نیاز دارند. کتاب عربی جامع خیلی سبز دربرگیرنده مطالب کتاب‌های درسی عربی سال دهم یازدهم و دوازدهم به همان ترتیب درس به درس کتاب درسی در قالب ۶۴۴ صفحه و ۳۱۱۲ تست (تست‌های تألیفی، کنکوری و آزمون‌های آزمایشی کانون فرهنگی آموزش «قلم‌چی») است لحن کتاب گرم و صمیمی است و مخاطب را مجذوب خود می‌کند و به‌هیچ‌عنوان برای خواننده کسل‌کننده و ملالت‌آور نیست. وجود حجم کاملی از درس‌نامه‌ها و تست‌ها و البته پاسخنامه کاملاً تشریحی کتاب موجب شده تا کتاب عربی جامع خیلی سبز نیز به‌عنوان منبع بسیار مناسبی در جهت آمادگی دانش آموزان برای کنکور سراسری شناخته شود. با توجه به اهمیت درس عربی کتاب عربی جامع خیلی سبز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای تقویت و کسب آمادگی لازم برای داوطلبان کنکور سراسری باشد. پرسش‌های چهارگزینه‌ای متنوع این کتاب در نوع خود بی‌نظیر بوده و وجود درس‌نامه کامل و جامع کتاب عربی جامع امکان استفاده از آن را در آزمون‌های تشریحی نیز فراهم می‌کند. دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و منحصراً زبان می‌توانند از کتاب عربی جامع خیلی سبز استفاده کنند.

 

۳) کتاب قرابت معنایی جامع نشر الگو

کتاب قرابت معنایی جامع انتشارات الگو، نوشته آقای علیرضا عبدالمحمدی، به‌صورت کاملاً تخصصی به بررسی مبحث قرابت معنایی کنکور می‌پردازد. این مجموعه با داشتن برنامه منظم برای افزایش درک ادبی دانش‌آموزان، آموزش خواندن صحیح ابیات، تحلیل اشتباهات پرتکرار دانش‌آموزان، توضیح تمام مفاهیم کتاب‌های درسی سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در کنار تعداد بسیار کافی پرسش‌های چهارگزینه‌ای و ارائه پاسخنامه تشریحی برای تمامی تست‌ها، منبعی بسیار مناسب برای دانش‌آموزان سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم و مخصوصاً داوطلبان کنکور سراسری محسوب می‌شود. کتاب قرابت معنایی جامع از انتشارات الگو، دارای ۷۷۵صفحه است که در قطع متوسط و قابل‌حمل به چاپ رسیده‌ است که به‌راحتی از آن در خارج از منزل می‌توان بهره گرفت. این کتاب شامل ۱۵۰۱تست‌ (۱۴۳۸تست تألیفی، کنکوری و برگرفته از آزمون‌های آزمایشی و ۶۳ تست قرابت معنایی کنکورهای سراسری سال ۹۹) می‌شود؛ که دانش‌آموزان را در مبحث قرابت معنایی کنکور بی‌نیاز می‌کند. از نقاط قوت این کتاب، تست‌های ترکیبی و تست‌های درس به درس متنوع و زیاد است که اصل در یادگیری قرابت معنایی همان حل تست‌ها به‌صورت هر شب و با برنامه منظم است. تهیه کتاب قرابت معنایی جامع الگو برای دانش‌آموزان تمام رشته‌های تحصیلی رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و منحصراً زبان که می‌خواهند به سؤالات مبحث قرابت معنایی درس ادبیات فارسی کنکور پاسخ صحیح دهند، پیشنهاد می‌شود.

۴) کتاب دین و زندگی پایه انتشارات سفیر خرد

کتاب جامع دین و زندگی سال دهم و یازدهم انتشارات سفیر خرد نوشته آقای مسلم بهمن‌آبادی، منبعی مطمئن برای پوشش کلیه مطالب درسی و نیز کنکور سراسری به شمار می‌رود. در این کتاب تلاش زیادی در خصوص آموزش عمیق و مفاهیم هر درس به کار گرفته‌شده است. این کتاب که شامل ۳۹۸ صفحه و ۲۸۹۵ تست تألیفی و مفهومی و همچنین شامل سؤالات کنکور سراسری است، دانش‌آموزان را به سطح بسیار بالایی از تسلط بر پاسخگویی به سؤالات چهارگزینه‌ای درس دین و زندگی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند. کتاب دین و زندگی جامع پایه سفیر خرد بهترین و جامع‌ترین منبع یادگیری درس دین‌ و زندگی پایه‌های دهم و یازدهم محسوب می‌شود که شامل سه بخش درس‌نامه، آیات و روایات، سؤالات چهارگزینه‌ای تدوین‌شده و ارائه تمامی نکات هر درس جامع‌تر از کتاب درسی به‌صورت طبقه‌بندی و به زبانی ساده در قالب نمودارهای درختی و تیترهای خلاقانه و مفهومی، مشخص شدن کلمات و اصطلاحات مهم و کلیدی هر درس است. ارائه نکات طلایی، ارتباط‌های متن با آیه، حدیث، مشابهت‌ها و تفاوت‌ها نیز از ویژگی‌های بارز این کتاب است. هدف این کتاب، آموزش عمیق مفاهیم به دانش‌آموزان و آشنا کردن ایشان با سؤالات تستی متنوع و کافی برای کسب موفقیت در کنکور سراسری است. از خصوصیات ویژه این کتاب می‌توان درس‌نامه کامل و جامع و تست‌های متنوع، تست‌های تألیفی (خط به خط) و مفهومی، ترکیبی بسیار نزدیک به سؤالات کنکور است. استفاده از این کتاب برای دانش آموزان پایه دهم و یازدهم و همچنین دانش آموزان دوازدهم (برای جمع‌بندی مطالب پایه) پیشنهاد می‌شود.کتاب جامع دین و ‌زندگی سال دهم و یازدهم انتشارات سفیر خرد پاسخگویی همه نیازهای یک داوطلب کنکور سراسری و برای افرادی که به دنبال درصد بالا در درس دین و زندگی هستند، شدیداً توصیه می‌شود. این کتاب برای کلیه دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، هنر و منحصراً زبان، فنی حرفه‌ای و کاردانش قابل استفاده است.

استفاده از خدمات فروشگاه کتابچی چه مزایایی دارد؟

  • وجود توضیحات کامل برای تمامی محصولات
  • دسترسی به مقالات نقد و بررسی و مشاوره‌ای در مجله کتابچی
  • اختصاص تخفیف همیشگی برای مشتریان
  • امکان بازگرداندن کالا در صورت سالم بودن آن و سپس دریافت وجه تا ۷ روز
  • در نظر گرفتن خدمات و پشتیبانی پس از فروش
  • ارسال به سراسر ایران
  • رایگان بودن هزینه ارسال سفارش برای اولین خرید
  • تحویل سفارش شما در سریع‌ترین زمان پس از ثبت سفارش

 

ما را در فضای مجازی دنبال کنید:

Www.Ketabchi.com

https://instagram.com/Ketabchi_darsi

با آرزوی موفقیت برای تمامی دانش‌آموزان، دانشجویان و همه کسانی که به دنبال مطالعه و یادگیری هستند.

پایان رپورتاژ آگهی /

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.