تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 608072

کمتر از ۱۱۰ روز تا هاوینگ بیت کوین! وقت خرید BTC است؟

کمتر از ۱۱۰ روز تا هاوینگ بیت کوین! وقت خرید BTC است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه رویداد هاوینگ بیت کوین که هر ۴ سال یک بار اتفاق می‌افتد، در آستانه آغاز شمارش معکوس ۱۰۰ روزه است.در حالی که هیاهو در مورد تایید احتمالی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، رویداد مهم دیگری در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رویداد هاوینگ بیت کوین که هر ۴ سال یک بار اتفاق می‌افتد، در آستانه آغاز شمارش معکوس ۱۰۰ روزه است.
در حالی که هیاهو در مورد تایید احتمالی صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین در ایالات متحده توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، رویداد مهم دیگری در سال ۲۰۲۴ در حال نزدیک‌تر شدن است: هاوینگ بیت کوین. رویداد هاوینگ که به معنای نصف شدن پاداش بلاک است، این بار قرار است در سه ماهه دوم امسال، در ماه آوریل، اتفاق بیفتد. از لحاظ تاریخی، در ماه‌های پس از هاوینگ بیت کوین، قیمت این ارز دیجیتال صعود قابل‌توجهی را تجربه می‌کند که منجر به ثبت اوج‌های تاریخی جدیدی می‌‌شود.

این سناریو پس از هاوینگ اول در ۲۸ نوامبر ۲۰۱۲، هاوینگ دوم در ۹ ژوئیه ۲۰۱۶ و هاوینگ سوم در ۱۱ می ۲۰۲۰ تکرار شد. حدود ۱۸ ماه پس از آخرین رویداد هاوینگ، قیمت بیت کوین به بالاترین سطح تاریخی خود در محدوده ۶۹ هزار دلار رسید.
با توجه به الگوهای تاریخی قیمت بیت کوین قبل و بعد از هاوینگ، انتظار می‌رود که این ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۵ روندی صعودی داشته باشد. جالب اینکه پیش‌بینی می‌شود ورود سرمایه سازمانی به بازار بیت کوین، از طریق ETFهای اسپات آن هم تا سال ۲۰۲۵ افزایش یابد.

برای مشاهده شمارش معکوس و تاریخ هاوینگ بیت کوین در سال ۲۰۲۴ کلیک کنید.

نوشته کمتر از ۱۱۰ روز تا هاوینگ بیت کوین! وقت خرید BTC است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.