تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609685

کاهش تعداد میلیونرهای جدید بیت کوین علی‌رغم رکوردشکنی قیمت آن! علت چیست؟

کاهش تعداد میلیونرهای جدید بیت کوین علی‌رغم رکوردشکنی قیمت آن! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است. همچنین، ارزش بازار این ارز دیجیتال با افزایشی ۴.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱.۴ تریلیون دلار رسیده است. پس از افزایش قیمت بیت کوین به نزدیکی ۷۳

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۷۰ درصد افزایش داشته است. همچنین، ارزش بازار این ارز دیجیتال با افزایشی ۴.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به بیش از ۱.۴ تریلیون دلار رسیده است.

پس از افزایش قیمت بیت کوین به نزدیکی ۷۳ هزار دلار، نرخ ایجاد کیف پول‌های میلیونر جدید بیت‌کوین به حدود ۱۵۰۰ عدد در روز افزایش یافته است. با این حال، این رقم همچنان نسبت به رقم گزارش‌شده در بازار گاوی قبلی در نوامبر ۲۰۲۱، کمتر است.

در آن دوره صعودی، روزانه بیش از ۴۰۰۰ کیف پول میلیونر جدید و بیش از ۲۰۰۰ آدرس با حداقل ۱۰ میلیون دلار بیت کوین ایجاد شده بود. ارقام فعلی مشابه ماه ژوئیه ۲۰۲۲ است که طی آن، قیمت بیت کوین به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط کرد.

پلتفرم تحلیلی کایکو (Kaiko) توضیح می‌دهد که دلیل این رشد آهسته می‌تواند عدم تزریق سرمایه‌های جدید و تصمیم برخی نهنگ‌ها برای فروش دارایی و برداشت سود‌ باشد.

در سال ۲۰۲۱، به دلیل اشتیاق گسترده، سرمایه عظیمی به بازار وارد شد. با این حال، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران بزرگ این بار محتاط‌تر هستند و انتظار تثبیت روند صعودی را پیش از سرمایه‌گذاری دارند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که در چرخه کنونی، نهنگ‌های بیت‌کوین بیشتری استفاده از راه‌حل‌های حضانتی ارز دیجیتال را به کیف پول‌های شخصی ترجیح می‌دهند. این موضوع می‌تواند موجب کاهش تعداد کیف‌پول‌های میلیونر جدید شود.

رشد آهسته‌تر ایجاد کیف‌پول‌های میلیونر جدید بیت‌کوین می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که بازار صعودی هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و سقف جریان ورود سرمایه هنوز فرا نرسیده است.

این چشم‌انداز با پیش‌‌بینی تحلیلگران در مورد بیت کوین ۱۵۰ هزار دلاری مطابقت دارد. احتمال وقوع چنین سناریوی صعودی، با توجه به سرمایه‌گذاری‌های پایدار در صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین و کاهش عرضه این ارز دیجیتال پس از رویداد هاوینگ، بعید نیست.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته کاهش تعداد میلیونرهای جدید بیت کوین علی‌رغم رکوردشکنی قیمت آن! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.