تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر : 608671

ژوپیتر از ایردراپ‌های بیشتر توکن JUP رونمایی کرد! چه کسانی واجد شرایط هستند؟

ژوپیتر از ایردراپ‌های بیشتر توکن JUP رونمایی کرد! چه کسانی واجد شرایط هستند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter) مستقر در بلاکچین سولانا، امروز اعلام کرد که کاربران فرصت‌های دیگری برای دریافت توکن‌های JUP در ایردراپ‌های هر ژانویه خواهند داشت. با این حال، به گفته تیم توسعه‌دهنده، کاربرانی که به تازگی عضو این صرافی شده‌اند، نمی‌توانند در ایردراپ‌های آتی شرکت کنند. طبق گزارش‌ها، این ایردراپ‌ها هر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر (Jupiter) مستقر در بلاکچین سولانا، امروز اعلام کرد که کاربران فرصت‌های دیگری برای دریافت توکن‌های JUP در ایردراپ‌های هر ژانویه خواهند داشت. با این حال، به گفته تیم توسعه‌دهنده، کاربرانی که به تازگی عضو این صرافی شده‌اند، نمی‌توانند در ایردراپ‌های آتی شرکت کنند. طبق گزارش‌ها، این ایردراپ‌ها هر ماه نوامبر آغاز شده و تا پایان ماه ژانویه ادامه خواهند داشت.
بر اساس بیانیه ژوپیتر، کل تعداد توکن‌های JUP برابر با ۱۰ میلیارد است که ۴۰ درصد از آن برای رشد جامعه استفاده خواهد شد. این پروژه انتظار دارد که این توکن‌ها را در ۴ دور ایردراپ توزیع کند.

در این میان، همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، حجم معاملات ۲۴ ساعته صرافی غیرمتمرکز ژوپیتر از یونی سواپ فراتر رفته که این موضوع را می‌توان به ایردراپ آتی خود ژوپیتر و همچنین، ایردراپ میم کوین جدید وِن (WEN) نسبت داد.
بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن ژوپیتر (JUP) در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ درصد جهش کرده و در حال حاضر، حدود ۰٫۰۰۶۲۲ دلار است. علاوه بر این، حجم معاملات این رمزارز هم در ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درصد بیشتر شده که افزایش علاقه معامله‌گران را نشان می‌دهد.
در این میان، صرافی‌های رمزارزی شناخته‌شده‌ای، از جمله بای‌بیت (Bybit)، اچ‌تی‌ایکس (HTX)، مکسی (MEXC)، کوکوین (KuCoin) و غیره، در میان تقاضای گسترده جامعه کریپتو، از لیست کردن توکن JUP خبر داده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ژوپیتر از ایردراپ‌های بیشتر توکن JUP رونمایی کرد! چه کسانی واجد شرایط هستند؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.