تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر : 55074

چگونه داروخانه خود را مدیریت کنیم؟

چگونه داروخانه خود را مدیریت کنیم؟

در حال حاضر با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در همه وجوه زندگی انسان ها افراد برای کنترل امور خود از نرم افزار پزشکی سلاک طب در فضا های بهداشتی استفاده می کنند. نرم افزار مدیریت داروخانه به افراد این امکان را می دهد تا با کمک سیستم رایانه مشکلات رایج در داروخانه ها مانند …

در حال حاضر با توجه به سرعت رشد تکنولوژی در همه وجوه زندگی انسان ها افراد برای کنترل امور خود از نرم افزار پزشکی سلاک طب در فضا های بهداشتی استفاده می کنند. نرم افزار مدیریت داروخانه به افراد این امکان را می دهد تا با کمک سیستم رایانه مشکلات رایج در داروخانه ها مانند خطاهای دارویی و معطل شدن مراجعه کنندگان را مرتفع کند.

طراحی این نوع نرم افزار به شکل کاملا تخصصی برای داروخانه ها انجام گرفته است. این محصول دیجیتال قابلیت هماهنگ و خودکارسازی بخش های مختلف داروخانه ها را داراست.  برای دانلود نرم افزار مطب لینک قبل را کلیک کنید.

همان طور که قبلا اشاره کردیم سرعت پاسخگویی یک موضوع بسیار مهم در داروخانه ها به شمار می رود طراحی صندوق فروش مکانیزه در این نرم افزار امکان اتصال به همه ی بخش های داروخانه را فراهم می آورد. به این ترتیب یک سیستم مکانیزه مدرن در هنگام فروش دارو و کالای بهداشتی سرعت پاسخگویی را بالا برده و موجب می شود که مشتریان رضایت بیشتری از عملکرد کارکنان داروخانه داشته باشند. نکته قابل توجه دیگری که در این زمینه وجود دارد افزایش امنیت در هنگام خرید و فروش دارو است که باعث می شود میزان اشتباه و خطا به حد زیادی کاهش پیدا کند. کارمندان و مسئولان صندوق ها در داروخانه با استفاده از این نرم افزار می توانند در هنگام فروش تمرکز بالایی را تجربه می کنند که باعث سوددهی بالاتر می شود. این نرم افزار قابلیت این را داشته که با همه ی بخش های فروشگاه از جمله انبار ارتباط داشته و این امکان را دارد که تعداد کالاها و داروهای موجود در انبار را همچنین کالاهای فروش رفته و کسر شده را در هر روز به مدیر داروخانه اعلام می کند. در کنار این کاربران داروخانه این امکان را دارند که اسناد مربوط به فروش را نیز ثبت کنند.  کاربرد نرم افزار مطب به همراه اطلاعات نرم افزار رژیم درمانی در لینک قبل موجود میباشد.

روش های نوین مدیریت مطب سلاک طب

چگونه داروخانه خود را مدیریت کنیم؟

یکی از شیوه های نوین مدیریت مطب استفاده از نرم افزار پزشکی سلاک طب است. یکی از مشکلاتی که مراجعه کنندگان همواره در مراجعان به مطب های پزشکی مطرح می کنند شلوغی فضا و مدت زمان زیادی را که در انتظار هستند. در حال حاضر با پیشرفت دنیای دیجیتال این بخش از جامعه نیز دستخوش تغییرات مثبتی شده است. با استفاده از نرم افزار پزشکی مدیریت مطب دسترسی به پرونده ها و سوابق پزشکی بیماران به سادگی اتفاق می افتد. همچنین این امکان وجود دارد که برای مراجعه کنندگان جدید نیز بدون نیاز به خودکار و کاغذ پرونده تشکیل بدهند. این امر باعث می شود محیط داخلی مطب ها عاری از قفسه هایی باشد که پرونده های زیادی را در خود جای داده است.

با استفاده از این نرم افزار پزشکی سلاک طب در کوتاه ترین زمان ممکن فرایند نوبت دهی انجام می گیرد و همچنین امکان تعریف سرویس های پزشکی گوناگون در این نرم افزار ها وجود دارد . امکان اتصال به دستگاه هایی مانند تلفن های همراه و کالر آیدی ها را دارد. امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربران را ایجاد می کند.

مدیریت دندانپزشکی با سلاک طب

چگونه داروخانه خود را مدیریت کنیم؟

همه افراد در طول عمر خود با مطب های دندانپزشکی سروکار دارند. بیشتر افراد تمایل دارند که مدت زمان کوتاه تری را در مطب منتظر بمانند. در حال حاضر مطب ها و لابراتوارهای دندانپزشکی برای رفاه مراجعه کنندگان از نرم افزار پزشکی سلاک طب برای مدیریت مطب استفاده می کنند. این نرم افزار قابلیت پذیرش با سرعت بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد، این قابلیت با تفکیک هر پزشک انجام می گیرد و امکان استفاده در کلینیک ها  و لابراتوارها، مطب های دندانپزشکی را دارند.

استفاده از این نرم افزار پزشکی سلاک طب باعث می شود نظم و ترتیب در محیط کار شما ایجاد شود و بتوانید براساس یونیت های خالی دندانپزشکی نوبت دهی را انجام دهید.

یکی از مهم ترین موارد در مطب های دندانپزشکی مراجعه ی مجدد بیماران است به همین علت دسترسی به پرونده و سوابق پزشکی بسیار حائز اهمیت است که با استفاده از این نرم افزار پزشکی امکان دسترسی در کسری از ثانیه امکان پذیر شده است. با وجود این قابلیت دیگر نیازی نیست مانند گذشته به ثبت پرونده های کاغذی بپردازید و فضای زیادی را اشغال کنید.

یکی دیگر از مواردی که در مدیریت مطب های دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد موضوع انبارداری است که با کمک این قابلیت ها می توانید میزان مواد مصرف شده و کالاهای موجود در انبار را کنترل نمایید.

دسترسی به امکان بررسی میزان سقف بیمه های تکمیلی برای افراد را به سادگی به وجود می آورد.

کاربران و دستیاران دندانپزشکی با استفاده از نرم افزارهای مدیریتی می توانند پرونده دندان های ترمیم شده را به وجود بیاورند.

این نرم افزارها امکانات حسابداری را نیز در اختیار مطب های دندانپزشکی قرار می دهند که با کمک آن می توانند هزینه هایی را که شامل کنترل هزینه های سرویس ها و بستانکاری را در اختیار کاربران قرار می دهد. از دیگر امکانات مربوط به حسابداری در این نرم افزارها امکان ثبت حقوق و دستمزد کارکنان و میزان ساعت های کاری و استفاده از مرخصی ها را به وجود می آورد.

یکی دیگر از مواردی که کاربران دندانپزشکی به آن اهمیت زیادی می دهد امکان گزارش گیری است که شامل گزارش های کسری و موجودی انبار ها همچنین تعداد مراجعه کنندگان است که در یک مدت زمان خاص مراجعه کرده اند را به وسیله ی گوشی موبایل وجود دارد.

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.