تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 608579

چوب حراج دولت آمریکا به بیت‌کوین‌های جاده ابریشم؛ ۲،۹۳۰ بیت‌کوین در صف فروش!

چوب حراج دولت آمریکا به بیت‌کوین‌های جاده ابریشم؛ ۲،۹۳۰ بیت‌کوین در صف فروش!

زمان مطالعه: 2 دقیقه از اواسط ژانویه ۲۰۲۴، بیت کوین (BTC) با فشار فروش فزاینده‌ای مواجه شده است. این فشار فروش از سوی شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل، صرافی ورشکسته FTX و اکنون، دولت ایالات متحده اعمال می‌شود که قرار است مقدار قابل‌توجهی از بیت کوین‌های ضبط‌شده از دارک وب جاده ابریشم (Silk Road) را به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

از اواسط ژانویه ۲۰۲۴، بیت کوین (BTC) با فشار فروش فزاینده‌ای مواجه شده است. این فشار فروش از سوی شرکت مدیریت دارایی گری‌اسکیل، صرافی ورشکسته FTX و اکنون، دولت ایالات متحده اعمال می‌شود که قرار است مقدار قابل‌توجهی از بیت کوین‌های ضبط‌شده از دارک وب جاده ابریشم (Silk Road) را به حراج بگذارد.
طبق گزارش‌ها، دولت ایالات متحده اعلامیه‌ای را برای فروش حدود ۱۳۰ میلیون دلار بیت کوین مصادره‌شده از جاده ابریشم ارسال کرده است. اسناد دادگاهی که در ۸ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شدند، ضبط ۲۸۷۴٫۹۰۴ بیت کوین به ارزش حدود ۱۲۹٫۲۵۱ میلیون دلار و ۵۸٫۷۴۲ بیت کوین دیگر به ارزش تقریبی ۳٫۳۰۴ میلیون دلار را تأیید می‌کنند. در این میان، اشخاص حقیقی و حقوقی به استثنای متهمان پرونده که در اموال ضبط‌شده ادعای نفع دارند، می‌توانند ظرف ۶۰ روز از تاریخ انتشار آگهی، دادخواست خود را ارسال کنند.

این اقدام دولت ایالات متحده برای فروش بیش از ۲،۹۳۰ بیت کوین پس از حکم دادگاه منطقه‌ای مریلند در پرونده US v. Joseph Farace صورت می‌گیرد. این بیت کوین‌ها در ابتدا از رایان فاریس (Ryan Farace) و شان بریج (Sean Bridges) مصادره شدند.
این تصمیم نشان‌دهنده گامی بزرگ در مدیریت دارایی‌های دیجیتالی درگیر در فعالیت‌های مجرمانه توسط دولت ایالات متحده است.
در همین حال، گروهی از تحلیلگران بازار معتقدند که ارزش بیت کوین‌های فروشی توسط دولت آمریکا در مقایسه با بیت کوین‌های فروخته‌شده توسط شرکت‌ گری‌اسکیل در روزهای اخیر، بسیار ناچیز است و نباید موجب نگرانی شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته چوب حراج دولت آمریکا به بیت‌کوین‌های جاده ابریشم؛ ۲،۹۳۰ بیت‌کوین در صف فروش! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.