تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 42170

چرا پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل باید در دوره های موبایل ثبت نام کنیم؟

چرا پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل باید در دوره های موبایل ثبت نام کنیم؟

یکی از مهارت های تخصصی، کاربردی و در عین حال پردرآمد در عصر حاضر، تعمیرات موبایل می باشد. با فرا گرفتن آموزش های و مبانی پایه ای این حوزه، متقاضیان می توانند ضمن وارد شدن به بازار کاری آینده دار و ایده آل، از درآمد بالا و مطلوب بهره مند شوند. شرکت در دوره تعمیرات …

یکی از مهارت های تخصصی، کاربردی و در عین حال پردرآمد در عصر حاضر، تعمیرات موبایل می باشد. با فرا گرفتن آموزش های و مبانی پایه ای این حوزه، متقاضیان می توانند ضمن وارد شدن به بازار کاری آینده دار و ایده آل، از درآمد بالا و مطلوب بهره مند شوند. شرکت در دوره تعمیرات موبایل از پیش نیازهای اصلی و حائز اهمیت برای وارد شدن به این حوزه پردرآمد و رو به رشد محسوب می شود.

بسیاری از کاربران گجت های هوشمند برای حداقل یک بار، بروز ایراد و مشکل در قطعات، بخش سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها را تجربه نموده اند. تشخیص عیب و ایراد و برطرف کردن مشکل ایجاد شده، تجربه، تخصص و مهارت بسیار بالایی را می طلبد. بر همین اساس، یکی از مهم ترین مؤلفه ها برای رفع مشکلات گوشی‌های اندرویدی، کسب دانش، تخصص و دانش علمی و عملی مورد نیاز از طریق شرکت در دوره های موبایل می باشد.

از طرف دیگر، افزایش نرخ بیکاری چالش ها و دغدغه ها و نگرانی هایی را برای جوانان به وجود آورده است. در چنین شرایطی، فراگیری و آموزش اصولی یک مهارت و حرفه کاربردی مانند تعمیرات موبایل، راهکارهای مناسبی برای رفع این دغدغه و نگرانی ها می باشد. با شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل به راحتی می توان از یک شغل آینده دار و پردرآمد بهره مند گردید.

چرا پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل باید در دوره های موبایل ثبت نام کنیم؟

چرا دوره تعمیرات موبایل

دنیای امروز، دنیای پیشرفت و تکنولوژی و ظهور فناوری های نوین و مدرن می باشد. امروزه گوشی های هوشمند و کالاهای دیجیتال به جزئی اجتناب ناپذیر و جدا نشدنی از زندگی انسان ها تبدیل شده اند. با استفاده از این دستگاه ها، روند انجام بسیاری از کارها تسهیل و تسریع شده است. با این وجود، بروز عیب و ایراد در گوشی های هوشمند، وجود تعمیرکاران خبره و با تجربه را گوشزد می نماید. افزایش استقبال مردم از گوشی های هوشمند، رشد و رونق شغل تعمیرات موبایل را در پی داشته است. با توجه به تخصصی بودن تعمیرات موبایل، متخصص شدن در این حرفه مستلزم حضور متقاضی در دوره تعمیرات موبایل می باشد.

به طور کلی، دوره تعمیرات گوشی های هوشمند شامل دو بخش نرم افزار و سخت افزار بوده که تحت نظر اساتید حرفه ای و مجرب و به صورت پروژه محور و عملی برگزار می گردد. در این دوره کلیه اصول و مبانی مرتبط با تعمیرات گوشی های هوشمند اعم از آیفون و اندروید، به صورت کامل و اصولی به متقاضیان آموزش داده می شود. پس از پشت سر گذاشتن دوره و موفقیت در آزمون های مربوطه، کارآموز موفق به اخذ مدرک معتبر تعمیرات موبایل می شود. همچنین، کارآموزان پس از فراگیری آموزش های لازم می توانند نسبت به تعمیر و رفع مشکلات انواع مختلف گوشی های هوشمند اقدام نمایند.

ویژگی های مهم دوره تعمیرات موبایل

به طور کلی، مشاغل فنی مانند تعمیرات موبایل، از مشاغل کاملا تخصصی و مهارت محور محسوب می شوند. وارد شدن به این حرفه ها، نیازمند کسب دانش علمی و عملی و تخصص لازم و مورد نیاز می باشد. از طرف دیگر، کسب مهارت و تخصص در این حیطه به وسیله آموزش و فراگیری مبانی و اصول حائز اهمیت محقق می شود. این موضوع به خوبی نیاز متقاضی به حضور در دوره تعمیرات موبایل را توجیه می کند.

بهره مندی از اساتید حرفه ای و استفاده از روش های استاندارد و آخرین متدهای آموزشی، ارتقای مهارت و توانمندی و تخصص کارآموزان را به همراه دارد. همچنین، آموزش سرفصل های و مباحث مربوط به تعمیرات موبایل، در افزایش تخصص و مهارت کارآموز کمک شایانی می نماید. در این زمینه باید خاطر نشان نمود که تخصص و مهارت و دانش علمی و عملی حرف اول و آخر را در حوزه تعمیرات موبایل می زند. همچنین، آموزش علمی و شرکت در کارگاه های عملی، علاوه بر افزایش اعتماد به نفس متقاضی، بستر مناسب برای ورود کارآموز به بازار کار این حیطه مطلوب و پردرآمد را فراهم می آورد.

استفاده از تجهیزات استاندارد و به روز، موجب آشنایی کارآموزان با محیط و دنیای واقعی کار و متعاقب آن، کامل تر و پخته تر شدن آنها می شود. علاوه بر این، کارآموزی توانایی ها و مهارت های متقاضیان را مورد سنجش قرار می دهد. برای لمس دنیای واقعی کار و ارتقای مهارت ها، حضور کارآموز در دوره های عملی، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

چرا پیش از ورود به بازار کار تعمیرات موبایل باید در دوره های موبایل ثبت نام کنیم؟

بهترین آموزشگاه برگزار کننده دوره تعمیرات موبایل

در طی سال های اخیر، آموزشگاه های مختلفی در سطح کشور مشغول به فعالیت می باشند. در این میان، آموزشگاه برق گستران از مراکز آموزشی معتبر و شناخته شده در سطح شهر تهران به حساب می آید. این آموزشگاه به منظور پاسخگویی نیاز متقاضیان، اقدام به برگزاری دوره تعمیرات موبایل زیر نظر متخصصان و تکنسین های متبحر و با تجربه نموده است.

مجتمع فنی برق گستران با بهره مندی از اساتید خوشنام و متخصص، گام بلندی را در جهت آموزش اصولی و مناسب متقاضیان برداشته است. همچنین، پس از پایان دوره به متقاضیان مدرک معتبر فنی حرفه ای ارائه می‌گردد. این مرکز آموزشی با انجام پشتیبانی، کارآموزان را تا وارد شدن به بازار کار تعمیرات موبایل همراهی می کند. در این آموزشگاه کلیه مباحث و مبانی مرتبط با تعمیرات موبایل، بر اساس آخرین استانداردها و اصول روز دنیا آموزش داده می شود. همچنین، برگزاری کارگاه های عملی، زمینه مناسب برای آشنایی و تجربه کارآموزان با محیط واقعی کار تعمیرات را فراهم می سازد.

این مجتمع فنی علاوه بر دوره موبایل کلاس های آموزشی دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با دو رشته پرطرفدار و درآمدزا دیگر این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

رشته تعمیرات بردهای الکترونیکی

تعمیرات بردهای الکترونیکی در این آموزشگاه از دیگر دوره های پرطرفدار برق و الکترونیک بوده که به آموزش اصولی و عملی مباحث مربوط به عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک می پردازد.

دوره آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی در این آموزشگاه در  کارگاه های مجهز برگزار شده و اساتید با تجربه و متخصص مباحث مربوط به تعمیرات برد را تدریس می کنند. آشنایی با انواع بردهای الکترونیک و قطعات آن، نحوه عیب یابی برد، کار با دستگاه ها و ابزارهای تعمیرات برد برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره آموزشی است.

رشته تعمیرات ایسیو خودرو

از دیگر دوره های ها بسیار عالی و پرطرفدار در این آموزشگاه که کارآموزان آن از درآمد و بازار کار عالی برخوردار می باشند دوره آموزش تعمیرات ایسیو می باشد. در این دوره آموزشی کارآموزان با تعمیرات و عیب یابی انواع ایسیو در خودروهای گوناگون آشنا می شوند و می توانند پس از پایان یافتن دوره در بازار کار مشغول فعالیت شده و به کار عیب یابی و تعمیر ایسیو مشغول شوند.

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره های این مجتمع آموزشی می توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.