تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 50886

چرا استفاده نمودن از کرکره برقی مقرون به صرفه است؟

چرا استفاده نمودن از کرکره برقی مقرون به صرفه است؟

فهرست۱ خصوصیت شیشه بالکن جمعشو یا شیشه بالکن تاشو۲ در کجاها می توان پارتیشن شیشه ای یا اداری استفاده کرد؟۲.۱ کاربردهای اصلی شیشه لاکوبل۲.۲ تاثیر آینه ها در دکوراسیون داخلی۲.۳ معرفی شیشه حمام لولایی موضوع امنیت چیزی نیست که ما بتوانیم به سادگی از کنار آن رد شویم و برای همه ما بسیار مهم و …

موضوع امنیت چیزی نیست که ما بتوانیم به سادگی از کنار آن رد شویم و برای همه ما بسیار مهم و ضروری می باشد کرکره برقی در واقع می توانند تا میزان زیادی بحث امنیت را برای ما به وجود بیاورد. ما با یک بار هزینه کردن در خصوص کرکره برقی تا حد بسیار زیادی امنیت محیط را بالا می‌بریم و به صورت کلی قیمت کرکره برقی نسبت به درب های دیگر با توجه به مزیت های بیشمار آن ها مقرون به صرفه است.

در زمان ساخت کرکره برقی از تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه استفاده می شود که افزون بر مقاومت در مقابل رطوبت و تغییر رنگ بلکه می‌توانند مقرون به صرفه باشند. تولید و ساخت کرکره برقی در سایزهای متفاوتی بوده و طرح ها و رنگ های مختلفی دارند و حتی در فضای داخلی نیز می توان از آنها استفاده کرد.

 

خصوصیت شیشه بالکن جمعشو یا شیشه بالکن تاشو

یک نمونه از شیشه بالکن وجود دارد که با عنوان شیشه بالکن تاشو جمعشو شناخته می‌شود. این نمونه شیشه بالکن برای هر پانل قابل اجرا بوده و به اشکال مختلفی می‌توان آن را پیاده سازی کرد که می‌توان به اشکال هندسی چون زاویه دار، گرد و…. اشاره نمود. شیشه بالکن تاشو جمعشو در برابر حرارت و صدا یک عایق خوب محسوب می شود و این شیشه ها بگونه ی به یکدیگر قفل می‌شوند که جای هیچ درزی باقی نمی ماند.

 

در کجاها می توان پارتیشن شیشه ای یا اداری استفاده کرد؟

در یک تعریف کلی می‌توان گفت در هر کجا که نیاز به تفکیک و جداسازی وجود داشته باشد می توان از پارتیشن شیشه ای یا اداری استفاده کرد و در واقع این نمونه پارتیشن های شیشه ای یا اداری دارای مزیت‌های فوق‌العاده هستند. شما با استفاده از با پارتیشن شیشه ای یا اداری در فضای مورد نظرتان می توانید یک محیط شیک و مدرن را ایجاد کنید که با توجه به آنها و نصب پارتیشن شیشه ای یا اداری بسته نشدن فضا از لحاظ گستره دید را نیز در اختیار بگیرید و همچنین قیمت مناسب، نصب ساده و آسان و قابلیت جابجایی و باز و بسته کردن پارتیشن شیشه ای و اداری را در اختیار داشته باشید.

تنوع در طرح، رنگ، مدل چاپ، حکاکی، عایق گرما سرما، عایق صدا و همچنین استفاده بهینه از فضا را نیز نباید از خاطر برد.

رامادر 1

کاربردهای اصلی شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل دارای کاربردهای متنوعی می باشد و این شیشه رنگی را در مورد مختلف استفاده می کنند اما می توان اصلی ترین کاربردهای شیشه لاکوبل را به مواردی چون استفاده در شیشه رنگی حمام، شیشه خم رنگی، شیشه رنگی رومیزی، شیشه رنگی بین کابینت، شیشه رنگی هتل، شیشه رنگی فروشگاهی، شیشه لاکوبل دیوارپوش، شیشه لاکوبل اداری اشاره کرد.

تاثیر آینه ها در دکوراسیون داخلی

استفاده نمودن از آینه کاری منزل علاوه بر کاربرد های همیشگی که داشته است بلکه می‌تواند تاثیرات متفاوتی را در فضای زندگی شما به وجود بیاورد. آینه کاری منزل اگر به صورت خلاقانه انجام شود قطعاً علاوه بر زیبایی که انرژی مثبتی به شما خواهد داد. از گذشته تاکنون استفاده از آینه کاری منزل متداول بوده و آینه کاری منزل به اشکال مختلفی و به شکل کاربردی در طرح ها و قاب های متنوعی در منزل مورد استفاده قرار داده شده است و همیشه افرادی که به دنبال این بوده تا یک فضای متفاوت را ایجاد کنند برای دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کاری خود از یک عنصر زیبا به نام آینه استفاده می نموده اند.

وقتی آینه کاری منزل در یک قسمت به شکل آینه های مدرن و به صورت گل ایجاد شود قطعاً زیبایی منزل و خاص بودن را به همراه دارد البته آینه کاری منزل در هر طرح و رنگی یک نماد ویژه‌ای می باشد.

معرفی شیشه حمام لولایی

شیشه حمام به صورت مختلف برای شما در دسترس میباشد و شما میتوانید با توجه به نیازی که دارید از شیشه حمام ریلی یا لولایی استفاده کنید. اگر می‌خواهید شیشه حمام لولایی را به کار ببرید باید بدانید که بصورت لولا باز و بسته می گردد که دارای مدل های بسیار زیبایی بوده است. شیشه حمام ریلی نیز نمونه‌های دیگری از شیشه حمام است که برای محیط های مختلف کاربرد دارد.  اما شیشه تک درب نیز به عنوان یکی دیگر از نمونه های شیشه ای حمام برای موارد مختلف کاربرد دارد. هر کدام از موارد گفته شده با توجه به سلیقه و نظر کارفرما قابل اجرا بوده است و افراد می توانند به شرکت سازنده سفارش مدل های مختلف شیشه حمام را بدهند.

رامادر 4

کاربردهای شیشه سکوریت در منزل

افرادی که آشنایی کافی با شیشه‌سکوریت نداشته باشند تصور می‌کنند که فقط شیشه سکوریت برای ساختمان ها و صنایع مختلف قابل استفاده است اما بد نیست بدانید که شیشه سکوریت در لوازم منزل نیز کاربرد دارد و برای تولید برخی از لوازم خانگی از شیشه سکوریت استفاده می گردد که ما می‌توانیم به شیشه هایی که درون یخچال هستند و شیشه هایی که در ماکروویو، ظرفهای پریکس، گازهای شیشه‌ای به کار برده می شوند از شیشه های سکوریت میباشند. این نمونه شیشه ها دارای مقاومت بسیار زیادی بوده و در برابر دما و حرارت از خودشان مقاومت نشان می‌دهند. البته شیشه سکوریت از نظر طراحی ایمنی نیز در درجه بالایی قرار دادند و در لوازم خانگی از شیشه سکوریت استفاده می‌گردد تا موجب افزایش امنیت به کار رفته در آنها گردد.

لازم است این نکته را در خصوص شیشه سکوریت بدانید که برخی از افراد تمایل دارند که برای میزهای خودشان نیز از این نمونه شیشه استفاده کند تا مقاومت شیشه در برابر صدمه و ضربه در درون فضای منزل موجب آسیب به هیچ فردی نشود. وقتی که طراحان با این نمونه شیشه آشنایی داشته باشند در منزل آن را به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار می‌دهند.

 

مزیت های بیشمار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای

بسیاری از افراد به محض رویارویی با دربهای اتوماتیک شیشه ای متوجه خصوصیت ها و مزیت های بیشمار این نمونه درب ها می شوند اما اگر بخواهیم به صورت خلاصه در خصوص مزیت های درب اتوماتیک شیشه ای صحبت کنیم باید بگوییم درب اتوماتیک شیشه ای به طرز قابل توجهی از ورود گرد و غبار به فضای ساختمان جلوگیری می کند و همچنین موجب عدم هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها خواهد شد. دلیل امر استفاده از درز های لاستیکی و موی بین فریم ها بوده که موجب عدم نفوذ گرد و غبار صدا و حشرات به داخل محیط خواهد شد. البته لازم است این نکته را نیز بازگو کنیم که دستگیره هایی در این درب ها نصب نمیشوند و این موضوع نقش مهم در عدم انتشار ویروس ها، میکروب و بیماری‌های واگیر دارد و با توجه به شرایط کرونایی امروز شما نیازی به باز و بسته کردن درب به واسطه دستگیره آن ندارید چون در درب اتوماتیک شیشه ای به صورت خودکار باز و بسته کردن درب انجام میشود.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.