تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
کد خبر : 73008

چاپ عکس سنتی روی لیوان و بشقاب

چاپ عکس سنتی روی لیوان و بشقاب

به دنبال هر آنچه درباره چاپ ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ روی بشقاب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.   چاپ ماگ روز با طرح روز معلم انتخاب کادو مناسب برای روز معلم از …

به دنبال هر آنچه درباره چاپ ماگ، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ روی بشقاب هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

 

چاپ ماگ روز با طرح روز معلم

چاپ عکس سنتی روی لیوان و بشقاب

انتخاب کادو مناسب برای روز معلم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در این مطب قصد داریم شما را با چاپ ماگ با طرح روز معلم آشنا کنیم.ماگ یکی از محصولات لوکس و پرطرفدار است که با وزن ۲۵۰ الی ۳۵۰ گرم در جنس های چینی و سرامیکی تولید و عرضه می شود. این محصول با رنگ پذیری بسیار بالا امکان چاپ طرح دلخواه  روی بدنه ، را فراهم آورده است و شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ طرح و ایده خود را برای چاپ روی آن سفارش دهید. لازم به ذکر است برای چاپ می توانید از تصویر معلم و تصویر انیمیشنی آن استفاده کنید.

 

 

چاپ ماگ و لیوان چینی با طرح روز معلم

چاپ عکس سنتی روی لیوان و بشقاب

از ایده های ویژه چاپ لیوان عکسچاپ ،چاپ تصویر مناسبتی برای روز معلم می باشد. این لیوان ها به سبب ویژگی هایی مانند :

  • تنوع طرح  و فرم بالا
  • کارایی مناسب و وزن سبک
  • رنگ پذیری خوب برای چاپ تصویر
  • دوام و ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • و… یک هدیه مناسب محسوب می شود. نکته قابل توجه اینکه این لیوان ماندگاری بالایی دارد و بعد ها به یک هدیه یادگاری مبدل میشود.

چاپ روی بشقاب ملامین

چاپ عکس سنتی روی لیوان و بشقاب

یکی دیگر از ایده های مانند چاپ ماگ ، درج تصویر روی بشقاب ملامین است که دارای کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی است. این بشقاب در فرم های مختلفی تولید و عرضه می شود و شما می توانید مطابق با سلیقه مدل دلخواه را انتخاب نمایید. از بشقاب با طرح ملامین علاوه بر کادو برای تزیین دکور نیز استفاده می شود چراکه با چاپ حرارتی می توان تصویر با کیفیت خیلی خوبی بر روی آن چاپ کرد. علاوه بر جنس ملامین از بشقاب در جنس های سفالی ، چینی، سرامیکی  نیز می توان برای چاپ عکس استفاده کرد.

چاپ روی بشقاب با طرح تبلیغاتی

یکی دیگر از کاربرد های خوب بشقاب، چاپ طرح تبلیغاتی روی آن است و شما می توانید طرح دلخواه خود اعم از متن و تصویر را با کیفیت خیلی خوب روی آن درج کنید. نکته مهم در چاپ عکس استفاده از تصاویر باکیفیت است و اگر قصد گرفتن عکس جدید دارید پیشنهاد می شود ب آتلیه عکاسی مراجعه کنید.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.