تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹
کد خبر : 70814

چاپ روی لیوان با طرح عروس و داماد

چاپ روی لیوان با طرح عروس و داماد

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و ماگ حرارتی با طرح دلخواه آشنا کنیم. چاپ روی لیوان با طرح عروس و داماد …

انتخاب کادو جذاب و مورد پسند یکی از مواردی است که اغلب افراد به دنبال آن هستند و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین ایده های سورپرایز کننده برای کادو ازجمله چاپ روی لیوان،چاپ تیشرت عکسچاپ و ماگ حرارتی با طرح دلخواه آشنا کنیم.

چاپ روی لیوان با طرح عروس و داماد

یکی از ایده های بسیار خوب برای کادو سفره عقد چاپ عکس عروس و داماد بر روی بدنه لیوان می باشد و چاپ روی لیوان کاملا  مبتنی بر سلیقه شما انجام می گیرد. برای چاپ طرح عروس داماد یکی از منتخب ترین جنس ها چینی طرح سفید است و رنگ سفید آن زیبایی لیوان را دوچندان می کند. خوشبختانه در چاپ تصویر بر روی لیوان محدودیت خاصی وجود ندارد ولی توجه به یک نکته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از جمله اینکه در چاپ لیوان جادویی  توصیه می شود از تصاویری استفاده کنید که کیفیت مناسبی را داشته باشد و تصاویری که کیفیت پایینی دارند یا تار و فاقد وضوح هستند جهت چاپ پیشنهاد نمی شوند. نکته مهم اینکه شما با تلفن همراه خود  می توانید عکس های بسیار خوبی بگیرید و کافی است به چند نکته اعم از نورپردازی و ژست و انتخاب مکان عکاسی توجه داشته باشید.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

چاپ لیوان عکسچاپ باطرح عروس داماد

از ایده های بسیار ناب برای کادو  می توان به چاپ لیوان عکسچاپ با طرح عروس و داماد اشاره کرد. لیوان ها از دیگر کالاهایی هستند که می توانید بر روی آن تصویر دلخواه خود را چاپ کنید. این کالا امروزه در جنس های متفاوتی اعم از : چینی، سفالی، سرامیکی، و… تولید و عرضه می شوند و هر کدام از این جنس ها می تواند برای چاپ مناسب باشد و ما در این مطلب به چاپ بر روی لیوان چینی طرح سفید می پردازیم. لیوان چینی طرح سفید یکی از  بهترین مدل های لیوان است که امروزه جهت چاپ عکس بر روی بدنه، مورد نظر اغلب مشتریان قرار می گیرد. در واقع جنس چینی از مرغوب ترین جنس ها بشمار می رود و رنگ سفید و علل الخصوص درخشندگی آن باعث شده که زیبایی طرح چاپ شده بر روی آن چند برابر شود.

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم ؟

ماگ حرارتی با طرح دلخواه

یا ماگ جادویی یکی از انواع لیوان ها هستند که در فرم های مخروطی ،فنجانی، استوانه ای تولید می شوند. این لیوان ها  از جنس سرامیک ساخته می شوند و جنس سرامیک به لحاظ کیفیت و دوام  بسیار مرغوب و کار آمد می باشد. چاپ ماگ حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام می شود و سطح این کالا با جوهر مخصوص و حساس به دما پوشیده می شود . در دمای معمولی اتاق طرح روی این محصول  کاملا مشکی و پنهان است اما زمانی که در آن مایع داغی مانند چای ریخته می شود طرح چاپ شده  روی آن نمایان می شود . انتخاب چاپ لیوان حرارتی برای مشتریان به دو صورت آماده و سفارشی وجود دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.