تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
کد خبر : 72476

چاپ روی بشقاب با طرح دلخواه

چاپ روی بشقاب با طرح دلخواه

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ روی بشقاب  هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم. چاپ عکس روی لیوان استیل لیوان استیل یا لیوان فلزی …

به دنبال هر آنچه درباره چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف، چاپ لیوان عکسچاپ در جنس های مختلف و چاپ روی بشقاب  هستید در این مطلب وجود دارد و در ادامه قصد داریم شما را با بهترین موارد کادو سازمانی و مناسبتی آشنا کنیم.

چاپ عکس روی لیوان استیل

چاپ روی بشقاب با طرح دلخواه

لیوان استیل یا لیوان فلزی یکی از منتخب ترین نوع لیوان ها است که اغلب به صورت تکی در فرم های متنوعی تولید و عرضه می شوند. جنس بسیار خوب این لیوان باعث می شود که گرمای بیشتری در خود نگهدارد و لذت بیشتری داشته باشد.  از قابلیت های خوب این مدل امکان چاپ تصویر روی بدنه و دسته آن است و شما می توانید با چاپ لیوان عکسچاپ یا چاپ حرارتی تصویر و متن مورد نظر خود را بر روی آن چاپ کنید.در انتخاب تصویر برای چاپ محدودیت خاصی وجود ندارد و شما می توانید از هر طرح یا تصویر با کیفیت برای چاپ استفاده کنید و توصیه می شود که برای انتخاب حتما تصویر را مد نظر قرار دهید که از کیفیت و وضوح بهتری برخوردار باشد.

چاپ روی بشقاب با طرح تبلیغاتی

چاپ روی بشقاب با طرح دلخواه

اگر قصد دارید که تبلیغات خود را با بهترین بازده و با مناسب ترین قیمت انجام دهید چاپ روی بشقاب با طرح تبلیغاتی مانند لیوان چاپی یکی از بهترین ایده ها است. شما می توانید با مراجعه به سایت عکسچاپ  طرح و تصویر تبلیغاتی خود را برای چاپ روی این محصول و سایر محصولات عکس چاپی سفارش دهید. لازم به ذکر است که به سبب طرفداران و محبوبیت بالا این محصول در جنس های چینی، سفالی، سرامیکی ، ملامین و… تولید و عرضه می شود. سایز تصویر چاپ شده بستگی به سطح بشقاب دارد و بطور معمول هر چه بشقاب از سایز بیشتری برخوردار باشد شما میتوانید از تصاویر و طرح بیشتری برای چاپ استفاده کنید.

 

چاپ عکس روی لیوان چاپی

چاپ روی بشقاب با طرح دلخواه

چاپ عکس علاوه بر :

  • تیشرت در مدل های  اسپان ،ملانژ، جودون،لانگ
  • بشقاب چینی ، سفالی، سرامیکی،فلزی
  • بشقاب ملامین، سفالی ، سرامیکی
  • کوسن  و.. بر روی لیوان حرارتی نیز انجام می شود. این محصول بیشتر از جنس سرامیک یا استیل تولید می شود و سطح بیرونی آن با موادی حساس به دما پوشیده و این سبب می شود که طرح روی آن زمانی نمایان شود که با حرارت در تماس باشد.شما میتوانید هم اکنون از چاپ عکس روی لیوان حرارتی با تخفیف بهرمند شوید برای این کار کافی است که به سایت عکسچاپ مراجعه و با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید.

 

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.