تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۷:۰۴
کد خبر : 605906

پیش‌بینی جدید قیمت بیت کوین در صورت تأیید ETF اسپات!

پیش‌بینی جدید قیمت بیت کوین در صورت تأیید ETF اسپات!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه در آستانه تأیید ETF اسپات بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، نیک کارتر، یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین، از احتمال جهش نزدیک به ۱۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در سال آتی سخن گفت. وی هم‌راستا با دیدگاه مؤسسه مالی Standard Chartered، معتقد است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

در آستانه تأیید ETF اسپات بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، نیک کارتر، یکی از طرفداران سرسخت بیت کوین، از احتمال جهش نزدیک به ۱۰۰ درصدی قیمت این ارز دیجیتال در سال آتی سخن گفت.

وی هم‌راستا با دیدگاه مؤسسه مالی Standard Chartered، معتقد است که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ می‌تواند به مرز ۸۰۰۰۰ دلار برسد. باید دید که رسیدن بیت کوین به سطوح قیمتی بالای ۸۰ هزار دلار به صورت لحظه‌ای خواهد بود یا با حمایت قوی ادامه خواهد یافت.

کارتر همچنین پیش‌بینی کرد که تأیید صندوق‌های ETF‌ بیت‌کوین، تنها در مدت یک سال منجر به ورود حدود ۲۰ میلیارد دلار سرمایه به اکوسیستم کریپتو خواهد شد.

پیش از این، CoinGape نظرات کارتر در مورد اطمینان بالای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به تأیید صندوق‌های ETF بیت کوین را مطرح کرده بود.

در هفته‌های اخیر، سهام‌ شرکت‌های ارز دیجیتال مانند میکرواستراتژی (MSTR) و کوین‌بیس (COIN) همبستگی بالایی با افزایش قیمت بیت کوین نشان داده‌اند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی جدید قیمت بیت کوین در صورت تأیید ETF اسپات! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.