تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 609094

پیش‌بینی افزایش ۱۴ برابری قیمت وی‌چین توسط تحلیلگر معروف!

پیش‌بینی افزایش ۱۴ برابری قیمت وی‌چین توسط تحلیلگر معروف!

زمان مطالعه: 2 دقیقه با اینکه وی چین در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر نیست، اما چشم‌انداز رشد این رمزارز نظر علی مارتینز، تحلیلگر بازار کریپتو، را به خود جلب کرد. از نظر مارتینز وی چین می‌تواند ۱۴ برابر افزایش قیمت داشته باشد. همچنین از نظر این تحلیلگر، روند قیمتی بیت کوین صعودی است. وی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با اینکه وی چین در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر نیست، اما چشم‌انداز رشد این رمزارز نظر علی مارتینز، تحلیلگر بازار کریپتو، را به خود جلب کرد. از نظر مارتینز وی چین می‌تواند ۱۴ برابر افزایش قیمت داشته باشد.

همچنین از نظر این تحلیلگر، روند قیمتی بیت کوین صعودی است. وی چین ارز دیجیتال بومی پلتفرم VeChain در رتبه ۳۰ حوزه ارزهای دیجیتال قرار دارد و به دلیل یک افزایش قابل توجه، در رادار مارتینز قرار گرفت.

طبق پیش‌بینی مارتینز، توکن VET یک افزایش قیمت تا ۰.۰۵۴ دلار خواهد داشت، پس از آن وارد یک دوره اصلاح قیمتی می‌شود و سپس تا انتهای سال قیمت ۰.۷۰ دلار را می‌بیند. این به معنای افزایش قیمتی فوق‌العاده نسبت به قیمت فعلی است.

به همین دلیل سرمایه‌گذاران و فعالان بازار مسیر این رمزارز را دنبال می‌کنند تا ببینند آیا وی چین مسیر پیش‌بینی‌شده مارتینز را خواهد رفت یا خیر؟ از طرف دیگر مارتینز معتقد است که بیت کوین آماده ادامه مسیر صعودی خود است.

وی اشاره می‌کند که دارندگان بیت کوین دچار نگرانی نسبت به حرکت این رمزارز شده‌اند؛ احساسی که به طور تاریخی قبل از افزایش قیمت‌های بیشتر در بین معامله‌گران دیده می‌شود.

مارتینز سفر احساسات سرمایه‌گذاران بلندمدت بیت کوین را از تسلیم به امید و سپس از خوش‌بینی به باور، ترسیم می‌کند. این چرخه اغلب با سرخوشی در قله‌های بازار به اوج می‌رسد که نشان‌دهنده دریچه‌ای برای سود بیشتر است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیش‌بینی افزایش ۱۴ برابری قیمت وی‌چین توسط تحلیلگر معروف! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.