تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر : 609509

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات آمریکا به نفع بازار کریپتو خواهد بود یا به ضرر آن؟

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات آمریکا به نفع بازار کریپتو خواهد بود یا به ضرر آن؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار و یکی از مدیران شرکت اسکای‌بریج (Skybridge)، معتقد است که حضور مجدد جو بایدن در مقام ریاست جمهوری آمریکا، تأثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارها دارد. موضع اسکاراموچی بر پایه پیشنهادات بایدن در مورد قوانین حوزه کریپتو در سال‌های اخیر استوار است. اسکاراموچی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار و یکی از مدیران شرکت اسکای‌بریج (Skybridge)، معتقد است که حضور مجدد جو بایدن در مقام ریاست جمهوری آمریکا، تأثیر مثبتی بر بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارها دارد. موضع اسکاراموچی بر پایه پیشنهادات بایدن در مورد قوانین حوزه کریپتو در سال‌های اخیر استوار است.

اسکاراموچی از رویکرد بایدن دفاع می‌کند و معتقد است که وی از ساختار سلسله مراتبی سنتی جامعه به عنوان امن‌ترین و محتمل‌ترین مسیر موفقیت، از جمله برای حوزه ارزهای دیجیتال بهره می‌برد.

علاوه بر این، او تاکید می‌کند که پایبندی بایدن به قانون، فرایند ایجاد مقررات حوزه کریپتو را تسریع می‌کند. با وجود این که این مقررات ممکن است برای همه خوشایند نباشد، اما داشتن دستورالعمل‌های روشن، مبنای محکمی را برای استدلال‌های حقوقی در دادگاه فراهم می‌نماید.

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ۵ نوامبر برگزار خواهد شد. در زمان نگارش این خبر، نظرسنجی‌ها از برتری جزئی ترامپ حکایت دارند.

در مقابل، کریس لارسن، یکی از بنیانگذاران ریپل، از بایدن به دلیل موضعش در برابر ارزهای دیجیتال انتقاد کرده و معتقد است که رویکرد وی مانع بروز نوآوری‌های مختلف است.

علاوه بر این، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیرعامل صرافی کوین‌بیس (Coinbase)، خاطرنشان کرده که بسیاری از شرکت‌های رمزارزی آمریکایی به دلیل فقدان مقررات در حال خروج از کشور هستند.

دولت بایدن اخیراً به دلیل تأثیرات منفی فرایند استخراج ارزهای دیجیتال بر محیط زیست، مالیات سنگینی را برای این حوزه پیشنهاد کرده است. مالیات غیرمستقیم انرژی مورد استفاده در استخراج دارایی دیجیتال (DAME) معادل ۳۰ درصد هزینه برق مصرفی در هر عملیات استخراج است.

دولت بایدن همچنین پیشنهادی را برای اعمال مقررات سختگیرانه‌تر در مورد کارگزار‌ی‌ها به منظور ارائه گزارش‌های مالیاتی خرید و فروش دارایی‌های دیجیتال ارائه کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پیروزی مجدد بایدن در انتخابات آمریکا به نفع بازار کریپتو خواهد بود یا به ضرر آن؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.