تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
کد خبر : 54186

پیام تبریک معاون قرآن و عترت به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک معاون قرآن و عترت به مناسبت روز خبرنگار

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت. به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن این …

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت، عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ یُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَیَخْشَوْنَهُ وَلَا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ

الاحزاب/۳۹

“بلاغ” در فرهنگ اسلامی، وظیفه اصلی پیامبران الهی و مبلغان راستین اعتقادات و اندیشه‌های ناب در گذر عصرها و نسل هاست.روز خبرنگار یادآور کوشش های خالصانه زنان و مردان نیک اندیش و شایسته ای است که با هدف سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی در حوزه های گوناگون خبری و رسانه‌ای تلاش می‌کنند و یکسره سرسپرده و وابسته حقیقت و نورند و سرلوحه عمل خود قرار می‌دهند.

این روز خجسته را به همه تلاشگران پر توش عرصه های خبری و رسانه‌ای به ویژه خبرنگاران عزیز و مخلص قرآنی که صدق و راستی را فرا روی خود، چراغ پرتوفشان دانایی و خرد ورزی و قرار داده‌اند، صمیمانه تبریک می‌گویم و یاد و نام همه شهیدان فضیلت را در این عرصه نیکو و اثرگذار گرامی می دارم.

عبدالهادی فقهی زاده

معاون قرآن و عترت

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.