تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 608948

پلتفرم بازی PlayDapp هک شد؛ ده‌ها میلیون دلار به سرقت رفت!

پلتفرم بازی PlayDapp هک شد؛ ده‌ها میلیون دلار به سرقت رفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در پی هک پلتفرم بازی‌های بلاکچینی پلی‌دی‌اپ (PlayDapp)، حدود ۳۱ میلیون دلار خسارت به آن وارد شده است. این حادثه، نیاز مبرم به افزایش پروتکل‌های امنیتی را در بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.شرکت امنیتی سایورس (Cyvers) تایید کرد که مهاجمان موفق شده‌اند آدرس خود را به عنوان یک مینت‌کننده (ایجاد کننده

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی هک پلتفرم بازی‌های بلاکچینی پلی‌دی‌اپ (PlayDapp)، حدود ۳۱ میلیون دلار خسارت به آن وارد شده است. این حادثه، نیاز مبرم به افزایش پروتکل‌های امنیتی را در بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد.
شرکت امنیتی سایورس (Cyvers) تایید کرد که مهاجمان موفق شده‌اند آدرس خود را به عنوان یک مینت‌کننده (ایجاد کننده ارز دیجیتال) در پلی‌دی‌اپ اضافه کنند. متعاقباً ۲۰۰ میلیون توکن PLA (توکن بومی پلی‌دی‌اپ) به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار توسط این آدرس ایجاد شد.
توکن‌های ایجاد شده به سرعت به آدرس‌های مختلف منتقل شدند. تنها طی یک تراکنش، ۵.۹ میلیون دلار از توکن‌های جدید به صرافی ارز دیجیتال گیت.آی‌او (Gate.io) انتقال یافت.

پلی‌دی‌اپ در بیانیه اخیر خود عنوان کرد که اقدامات لازم برای کاهش آسیب را انجام داده است. این شرکت برای همه صرافی‌های شریک خود هشداری صادر کرده و از آنها خواسته است که معاملات توکن PLA را متوقف کنند. این پلتفرم همچنین تمام توکن‌های تحت اختیار خود را به یک کیف پول امن منتقل کرده است.
پلی‌دی‌اپ اعلام کرد که ما مستقیماً با هکر تماس گرفته‌ و پیشنهادی برای بازگرداندن فوری همه قراردادها و دارایی‌های دزدیده شده ارائه کرده‌ایم. عدم پذیرش این پیشنهاد ما را وادار می‌کند تا به سرعت با FBI و سازمان‌های مجری قانون برای تحت پیگرد قرار دادن هکر تماس بگیریم.
به دنبال هک اپلیکیشن پلی‌دی‌اپ، توکن PLA، کاهش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کرد و از ۰.۱۸ به ۰.۱۵ دلار رسید.
پلتفرم بازی PlayDapp هک شد؛ ده‌ها میلیون دلار به سرقت رفت!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پلتفرم بازی PlayDapp هک شد؛ ده‌ها میلیون دلار به سرقت رفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.