تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 609513

پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی مایرو در بایننس؛ قیمت MYRO به صعود ادامه می‌دهد؟

پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی مایرو در بایننس؛ قیمت MYRO به صعود ادامه می‌دهد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اخیراً اطلاعیه مهمی را با هدف تنوع بخشیدن به گزینه‌های معاملاتی برای کاربران خود منتشر کرده است. بر این اساس، این پلتفرم قرار است دو قرارداد آتی دائمی (perpetual) جدید به نام‌های MYROUSDT و 1000PEPEUSDC را معرفی کند که هر دو، اهرمی تا ۵۰

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در جهان، اخیراً اطلاعیه مهمی را با هدف تنوع بخشیدن به گزینه‌های معاملاتی برای کاربران خود منتشر کرده است.

بر این اساس، این پلتفرم قرار است دو قرارداد آتی دائمی (perpetual) جدید به نام‌های MYROUSDT و 1000PEPEUSDC را معرفی کند که هر دو، اهرمی تا ۵۰ برابر را ارائه می‌کنند.

بر اساس اطلاعیه بایننس، MYROUSDT قرار است از امروز، ۵ مارس در این صرافی لیست شود و ۱۰۰۰PEPEUSDC نیز در تاریخ ۷ مارس عرضه خواهد شد.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این قراردادها گنجاندن حالت چند دارایی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از دارایی‌های مارجین مختلف استفاده کنند که این موضوع، انعطاف‌پذیری و فرصت‌های متنوع‌تری را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

بایننس برای تشویق کاربران برای مشارکت بیشتر، تخفیف‌هایی را هم برای معامله‌گرانی که از این قراردادهای دائمی جدید استفاده می‌کنند، در نظر گرفته است.

هر دو میم کوین مایرو (MYRO) و پپه (PEPE) اخیراً رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. بر اساس داده‌های بازار، مایرو در حال حاضر با قیمت ۰٫۳۴ دلار معامله می‌شود که بیش از ۸۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته دارد.

قیمت پپه نیز با یک رشد ۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۰٫۰۰۰۰۰۷۷ دلار رسیده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پشتیبانی از قرارداد آتی دائمی مایرو در بایننس؛ قیمت MYRO به صعود ادامه می‌دهد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.