تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۱۸
کد خبر : 609048

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۶ بهمن ۱۴۰۲)

پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۶ بهمن ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 2 دقیقه بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، یک روند صعودی داشته است. ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۰۴۸ تریلیون دلار است و بیت کوین حدود ۵۰ درصد از ارزش بازار تشکیل می‌دهد. برترین ارز دیجیتال بازار در حال حاضر در محدوده ۵۲ هزار دلار خرید و فروش می‌شود. اتریوم نیز به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته، یک روند صعودی داشته است.

ارزش کلی بازار کریپتو امروز ۲.۰۴۸ تریلیون دلار است و بیت کوین حدود ۵۰ درصد از ارزش بازار تشکیل می‌دهد. برترین ارز دیجیتال بازار در حال حاضر در محدوده ۵۲ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، روندی صعودی در پیش گرفته و با رشد ۱.۵۶درصدی خود، اکنون در محدوده ۲۷۹۰ دلار معامله می‌شود.

در این میان، داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال استکس (STX)، جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر را تصاحب کرده است.

ارز دیجیتال Stacks با رشد قیمتی ۲۱.۰۵ درصدی، در صدر برترین‌های بازار قرار دارد و پس از آن، نام رمزارزهای وی چین (vechain) با ۱۷.۲۲ درصد افزایش قیمت و دایمنشن (dymension) با ۱۳.۹۷ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست بدترین‌های عملکردهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال بیت کوین کش (BCH) با ۵.۹۲ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از بیت کوین کش نیز، ارزهای دیجیتال پندل (pendle) با ۳.۱۲ درصد ریزش و آستار (astar) با ۳.۰۶ درصد افت قیمت، به ترتیب دومین و سومین رمزارزهای پرضرر بازار هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۲۶ بهمن ۱۴۰۲) اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.