تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۵:۴۹
کد خبر : 587296

هوندا پایلوت 2023 معرفی شد؛ یک شاسی بلند مدرن و بیراهه نورد

هوندا پایلوت 2023 معرفی شد؛ یک شاسی بلند مدرن و بیراهه نورد

هوندا پایلوت 2023 معرفی شد؛ یک شاسی بلند مدرن و بیراهه نورد شاسی بلند هوندا پایلوت 2023 با پیشرانه 6 سیلندر قدرتمند و فضای داخلی کاملاً جدید در راه است. در ادامه شاهد مشخصات این اس یو وی ژاپنی باشید. هوندا به تازگی جزئیات هوندا پایلوت مدل 2023، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شاسی بلند خود را

هوندا پایلوت 2023 معرفی شد؛ یک شاسی بلند مدرن و بیراهه نورد

شاسی بلند هوندا پایلوت 2023 با پیشرانه 6 سیلندر قدرتمند و فضای داخلی کاملاً جدید در راه است. در ادامه شاهد مشخصات این اس یو وی ژاپنی باشید.

هوندا به تازگی جزئیات هوندا پایلوت مدل 2023، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شاسی بلند خود را به اشتراک گذاشت. هوندا خودروساز کاربلدی در حوزه اس یو وی‌ها است؛ نشان به آن نشانی که کراس اوور CR-V آن همیشه در بین 3 شاسی بلند پرفروش در کل ایالات متحده آمریکا جا دارد و خود پایلوت هم به لیست پرفروش‌ترین شاسی بلندهای سال 2021 راه پیدا کرده بود.

البته هوندا چندان پیگیر تغییر و تنظیم اس یو وی‌های خود نبوده است؛ مثلاً آخرین باری که پایلوت دستخوش تغییری قابل ملاحظه شد، به سال 2016 بر می‌گردد. حالا جدیدترین نسخه از این شاسی بلند ژاپنی با تغییرات عمده متعددی از راه رسیده است و در زمینه راحتی، اتصال و قابلیت‌های آفرود یک قدم جلوتر می‌رود.

شاسی بلند هوندا پایلوت 2023

با وجود این، جای توجه دارد که این SUV از لحاظ پیشرانه تغییری به خود نمی‌بیند. پرفروش‌ترین‌ خودروهای این شرکت ژاپنی، مانند CR-V و سدان آکورد در حال حاضر از نسخه هیبرید برخوردارند یا مثل سیویک، نسخه هیبرید آن‌ها در دستور کار قرار دارد. هوندا حتی مشغول توسعه یک شاسی بلند تمام الکتریکی با نام پرولوگ جهت عرضه آن در سال 2024 است. در هر صورت، پایلوت همان شاسی بلند غول‌پیکر بنزین‌خور بدون کم و کاست باقی خواهد ماند.

مشخصات فنی شاسی بلند هوندا پایلوت 2023

شاسی بلند هوندا پایلوت 2023

هوندا پایلوت 2023 در 5 تریم مختلف با نام‌های اسپرت، EX-L، تریل اسپرت، تورینگ و الیت از ارزان‌ترین تا گران‌ترین عرضه می‌شود. همه این نسخه‌ها مجهز به قدرتمندترین پیشرانه V6 هوندا با قدرت 285 اسب بخار و گشتاور 355 نیوتون متر خواهند بود. ضمن اینکه از گیربکس اتوماتیک 10 سرعته به همراه پدل شیفتر بهره می‌برند.

فضای داخلی مدل جدید هوندا Pilot

هوندا برای تمام تریم‌های مدل 2023 پایلوت کابین کاملاً جدیدی با صندلی‌های ماژولار برای 8 نفر، قابلیت‌های ایمنی بیشتر و آپشن‌های بهتر جهت اتصال و ارتباط را در نظر گرفته است. در فضای داخلی همچنین یک تاچ‌اسکرین 7 اینچی استاندارد سازگار با اپل کارپلی و اندروید اوتو به کار رفته است. در آخر باید گفت که این شاسی بلند در زمینه یدک‌کشی توانایی بالایی دارد و ظرفیت یدک‌کشی آن به 2260 کیلوگرم می‌رسد.

فضای داخلی مدل جدید هوندا Pilot

تریم‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی هم دارند. تریل اسپرت نقش غول آفرود تمام‌عیار هوندا را بر عهده دارد که با جدیدترین سیستم تمام چرخ محرک (AWD) هوندا به همراه گشتاور برداری، تایرهای همه‌جارو و سیستم دوربین بیرونی TrailWatch به دل جاده‌های خارج از شهر خواهد زد. تریم الیت هم با همان سیستم تمام چرخ محرک تریل اسپرت ارائه می‌شود، اما به جای قابلیت‌های آفرود، امکانات رفاهی نظیر تهویه مجزای صندلی‌ها، چینش‌های بیشتر برای فضای داخلی و نمایشگر راننده بزرگ‌تر و مجهزتر را در اولویت قرار داده است.

همچنین بخوانید:هوندا فیت فیس لیفت معرفی شد؛ گزینه جذاب واردات به ایران و رقیبی خطرناک برای داخلی ها

تورینگ از همه امکانات الیت بهره‌مند نیست، ولی با همان فضای داخلی چرمی، سیستم صوتی 12 اسپیکر استریوی Bose و رینگ‌های آلیاژی 20 اینچی پیش روی خریداران قرار می‌گیرد. اسپرت و EX-L تریم‌های پایه هوندا پایلوت 2023 با کمترین سطح امکانات نسبت به بقیه تریم‌ها به حساب می‌آیند؛ فقط تریم EX-L دارای تاچ‌اسکرین اچ‌دی 9 اینچی نسبتاً بهتری است. این شاسی بلند ژاپنی جدید در ماه دسامبر (آذر تا دی) رسماً به فروش گذاشته می‌شود.

مقاله اصلی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.