تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 609218

همکاری لیونل مسی در یک پروژه محیط زیستی به نفع این رمزارز تمام شد!

همکاری لیونل مسی در یک پروژه محیط زیستی به نفع این رمزارز تمام شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توکن پلنت (PLANET) هفته پرنوسانی را سپری می‌کند؛ زیرا معامله‌گران زیادی قصد دارند روی اولین محصول توکنیزه‌شده این پلتفرم که با همکاری اسطوره فوتبال، لیونل مسی ایجاد شده و به زودی عرضه خواهد شد، سرمایه‌گذاری کنند. بر اساس داده‌های کوین‌کدکس (CoinCodex)، نوسانات این توکن در ۲۱ فوریه به ۶.۸۲ درصد رسید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن پلنت (PLANET) هفته پرنوسانی را سپری می‌کند؛ زیرا معامله‌گران زیادی قصد دارند روی اولین محصول توکنیزه‌شده این پلتفرم که با همکاری اسطوره فوتبال، لیونل مسی ایجاد شده و به زودی عرضه خواهد شد، سرمایه‌گذاری کنند.

بر اساس داده‌های کوین‌کدکس (CoinCodex)، نوسانات این توکن در ۲۱ فوریه به ۶.۸۲ درصد رسید که طبق تعریف، نوسانی بالا در نظر گرفته می‌شود.

طبق گزارش‌ها، پس از اعلام انتشار یک محصول توکنیزه‌شده توسط سازمان غیرانتفاعی زیست‌محیطی Join The Planet (سازمان منتشر‌کننده توکن‌ پلنت) با همکاری لیونل مسی در ۱۹ فوریه، قیمت توکن پلنت به بیش از ۰.۰۰۰۱۱ دلار و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن به بیش از ۲۳.۵ میلیون دلار رسید.

در زمان نگارش این خبر، توکن PLANET با قیمت ۰.۰۰۰۰۹۲ دلار معامله می‌شود، اما نوسانات قیمتی زیادی دارد. قیمت این توکن طی هفت روز گذشته ۱۷.۹ درصد افزایش یافته است.volatility-hits-planet-token-lionel-messi-partnershi

توکنیزه کردن دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) به فرآیند تبدیل حقوق مالکیت دارایی‌های فیزیکی یا سنتی به توکن‌های دیجیتال در یک بلاکچین گفته می‌شود. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که قصد توکنیزه کردن چه دارایی را دارد و تنها اطلاعات موجود این است که این توکن RWA، در اول مارس عرضه خواهد شد.

طبق وب‌سایت پروژه، این سازمان قصد دارد از مجموعه‌های RWA برای تأمین مالی سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) که روی چالش‌های اجتماعی در راستای اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد کار می‌کنند، استفاده کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته همکاری لیونل مسی در یک پروژه محیط زیستی به نفع این رمزارز تمام شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.