تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 609869

هشدار کارشناس بازار درباره رشد دیوانه‌وار قیمت‌ها: مراقب توکن‌های مشکوک باشید!

هشدار کارشناس بازار درباره رشد دیوانه‌وار قیمت‌ها: مراقب توکن‌های مشکوک باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، با اشاره به وقوع “اثر ثروت” در بازار ارزهای دیجیتال، به سرمایه‌گذاران هشدار داد که با شک و تردید با ارزهای دیجیتالی که ارزش‌گذاری بالایی دارند، برخورد کنند. او گفت که معامله‌گران در حال تخصیص مجدد بخشی از دارایی‌های بیت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مت هوگان (Matt Hougan)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در شرکت بیت‌وایز (Bitwise)، با اشاره به وقوع “اثر ثروت” در بازار ارزهای دیجیتال، به سرمایه‌گذاران هشدار داد که با شک و تردید با ارزهای دیجیتالی که ارزش‌گذاری بالایی دارند، برخورد کنند.

او گفت که معامله‌گران در حال تخصیص مجدد بخشی از دارایی‌های بیت کوینی خود به سایر آلت کوین‌ها هستند و این امر، موجب افزایش قیمت‌ها در کل بازار می‌شود.

هوگان در پست‌های اخیر خود در X توضیح داد که افزایش قیمت بیت کوین باعث شده تا سرمایه‌گذاران سود خود را در بین توکن‌های مشکوک‌تر پخش کنند و به آنها حس مشروعیت کاذب بدهند، در حالی که این توکن‌ها اغلب ارزش‌گذاری منصفانه‌ای ندارند.

برای مثال، در ماه مارس، میم کوین‌ها و ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشتند. هوگان توضیح می‌دهد که افزایش قیمت بیت کوین موجب افزایش امید و اعتماد به نفس سرمایه‌گذاران شده و آنها به امید کسب بازدهی بالاتر، دارایی‌های پرریسک را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کرده‌اند.

از طرف دیگر، افزایش میزان کلاهبرداری‌ها در صنعت کریپتو، شک و تردید را نسبت به پروژه‌های رمزارزی ناشناخته بیشتر کرده است. سرمایه‌گذاران برای تعیین ارزشمند بودن یک پروژه، باید بنیانگذاران و توسعه‌دهندگان آن را زیر نظر بگیرند که با ظهور فناوری هوش مصنوعی، این امر چالش‌برانگیزتر شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هشدار کارشناس بازار درباره رشد دیوانه‌وار قیمت‌ها: مراقب توکن‌های مشکوک باشید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.