تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 605723

هجوم معامله‌گران به بازار بیت‌کوین اس‌وی؛ علت رشد ۶۵ درصدی BSV در یک روز چیست؟

هجوم معامله‌گران به بازار بیت‌کوین اس‌وی؛ علت رشد ۶۵ درصدی BSV در یک روز چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت بیت کوین اس‌وی (BSV) بیش از ۲۸۰ درصد از پایین‌ترین سطح تاریخی خود یعنی، ۲۳٫۳۰ دلار ثبت‌شده در ژوئن امسال، بهبود یافته است.بیت کوین اس‌وی، یک هارد فورک از بلاکچین بیت کوین کش (BCH)، در ۲۴ ساعت گذشته دستاوردهای بی‌سابقه‌ای داشته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین اس‌وی (BSV) بیش از ۲۸۰ درصد از پایین‌ترین سطح تاریخی خود یعنی، ۲۳٫۳۰ دلار ثبت‌شده در ژوئن امسال، بهبود یافته است.
بیت کوین اس‌وی، یک هارد فورک از بلاکچین بیت کوین کش (BCH)، در ۲۴ ساعت گذشته دستاوردهای بی‌سابقه‌ای داشته است. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۵ درصد افزایش یافت و به محدوده ۹۴ دلار رسید. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت BSV کمی عقب‌نشینی کرده و به ۸۹٫۹ دلار برگشته، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد قابل‌توجه ۴۲ درصد را نشان می‌دهد.
هجوم معامله‌گران به بازار بیت‌کوین اس‌وی؛ علت رشد ۶۵ درصدی BSV در یک روز چیست؟افزایش اخیر قیمت بیت کوین اس‌وی می‌تواند ناشی از احساسات مثبت کلی در بازار باشد، اما علت اصلی آن، تقاضای زیاد برای این رمزارز از سوی معامله‌گران کره جنوبی است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات BSV با بیش از ۳۰۰ درصد رشد، به بالای ۷۷۵ میلیون دلار رسیده که طبق گزارش‌ها، بیش از ۵۱۳ میلیون دلار از معاملات این رمزارز در صرافی کره‌ای آپ‌بیت (Upbit) انجام شده است.

اخیراً، مقامات کره جنوبی تصمیم گرفتند تا چارچوبی را برای مقررات رمزارزی طراحی کنند تا از فعالیت‌های غیرقانونی در این صنعت جلوگیری نمایند. علاوه بر این، در یک به‌روزرسانی در ۲۷ دسامبر، مشخص شد که این کشور گزارش دارایی‌های رمزارزی را برای مقامات دولتی اجباری کرده و گام مهمی به سمت تنظیم مقررات این صنعت برداشته است. به نظر می‌رسد که این پیشرفت‌ها، توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده و حس امنیت بیشتری را در بین آنها ایجاد کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هجوم معامله‌گران به بازار بیت‌کوین اس‌وی؛ علت رشد ۶۵ درصدی BSV در یک روز چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.