تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 609096

هجوم سرمایه‌گذاران سولانا به این توکن جدید! ماجرا چیست؟

هجوم سرمایه‌گذاران سولانا به این توکن جدید! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه سبد‌چینی یک استراتژی رایج است که توسط سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال برای کسب درآمد بیشتر در این بازار استفاده می‌شود. حتی با وجود عملکرد خوب سولانا (SOL)، سرمایه‌گذاران آن در حال بررسی پروژه‌های جایگزین برای به حداکثر رساندن سود خود هستند. در همین راستا سرمایه‌گذاران برتر سولانا به پولیکس (PLX) به عنوان

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سبد‌چینی یک استراتژی رایج است که توسط سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال برای کسب درآمد بیشتر در این بازار استفاده می‌شود. حتی با وجود عملکرد خوب سولانا (SOL)، سرمایه‌گذاران آن در حال بررسی پروژه‌های جایگزین برای به حداکثر رساندن سود خود هستند.

در همین راستا سرمایه‌گذاران برتر سولانا به پولیکس (PLX) به عنوان یکی از دارایی‌هایی که می‌تواند موجب سودآور‌تر شدن سبد آنها شود نگاه می‌کنند و معتقدند که این توکن تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌تواند بازده چشمگیر ۴۶۰۰ درصدی ایجاد کند.

سرمایه‌گذاران اولیه این توکن، سود ۱۵۰ درصدی به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد که با فهرست شدنش در صرافی‌های برتر، سود بیشتری عاید خریداران آن شود.

سرمایه‌گذاران برتر سولانا پس از مشاهده امواج قابل توجهی که این پروژه در بازار کریپتو ایجاد کرده است، به خرید آن تمایل پیدا کرده‌اند.

پولیکس یک پروژه جدید است که قصد دارد چالش‌هایی نظیر مشکلات دائمی نقدینگی، کارمزد بالای تراکنش‌ها و ضعف امنیتی که صرافی‌های اصلی با آن مواجه هستند را حل کند.

پولیکس یک پلتفرم معاملاتی جدید است که از ترکیب ویژگی‌های امور مالی متمرکز (CeFI) و غیرمتمرکز (DeFi) ساخته شده و امنیت و نقدینگی بالا و کارمزد صفر را ارائه می‌دهد.

سرمایه‌گذاران سولانا با آگاهی از این ویژگی‌ها به خرید آن روی آورده‌اند. بیش از ۸۰ میلیون توکن PLX به بیش از ۱۵ هزار متقاضی که در این پلتفرم ثبت نام کرده‌اند فروخته شده است.

این توکن در مرحله آخر پیش‌فروش است و سرمایه‌گذاران در حال حاضر می‌توانند آن را فقط با ۰.۱۰ دلار خریداری کنند. سرمایه‌گذاران، پولیکس را یکی از برترین توکن‌های DeFi می‌دانند و انتظار دارند تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ بازدهی ۴۶۰۰ درصدی را از خرید این توکن به دست آورند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هجوم سرمایه‌گذاران سولانا به این توکن جدید! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.