تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
کد خبر : 609072

هجوم سرمایه‌گذاران به بازار اتریوم؛ یک نهنگ ناشناس ۱۷۹ میلیون دلار ETH خرید!

هجوم سرمایه‌گذاران به بازار اتریوم؛ یک نهنگ ناشناس ۱۷۹ میلیون دلار ETH خرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، پس از خرید و انباشت عظیم نهنگ‌ها، بار دیگر توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به خود جلب کرده است.به گزارش پلتفرم ردیابی Lookonchain، یک نهنگ ناشناخته اتریوم ۶۹٫۵ هزار واحد ETH، به ارزش تقریبی ۱۷۹ میلیون دلار را از

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، پس از خرید و انباشت عظیم نهنگ‌ها، بار دیگر توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران سراسر جهان را به خود جلب کرده است.
به گزارش پلتفرم ردیابی Lookonchain، یک نهنگ ناشناخته اتریوم ۶۹٫۵ هزار واحد ETH، به ارزش تقریبی ۱۷۹ میلیون دلار را از اول فوریه تاکنون، از چهار صرافی متمرکز مختلف خریداری و انباشت کرده است. این صرافی‌های متمرکز عبارتند از؛ بایننس، بای‌بیت، بیتفینکس و اوکی‌ایکس.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که در بازه زمانی مذکور، قیمت ETH حدود ۲۴ درصد افزایش یافته و از مرز ۲،۸۰۰ دلار فراتر رفته است. در همین حال، شاخص ترس و طمع اتریوم جو صعودی و احساسات بسیار حریصانه‌ای را در قلمرو کریپتو نشان می‌دهد.

در این میان، داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم Coinglass نیز نشان‌دهنده افزایش ۲٫۶۶ درصدی سود باز اتریوم هستند. به گفته تحلیلگران، همزمانی این موضوع با افزایش قیمت، ممکن است نشانه روند صعودی باشد. با این حال، با کاهش ۲۲ درصدی حجم معاملات، بازار ممکن است برای ورود به مرحله تثبیت آماده شود.
در کل، با توجه به قانون عرضه و تقاضا، انباشت بیشتر از سوی نهنگ‌ها ممکن است با کاهش عرضه، قیمت را افزایش دهد. در این میان، پیش‌بینی تایید احتمالی یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم نیز بر احساسات صعودی پیرامون این ارز دیجیتال می‌افزاید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته هجوم سرمایه‌گذاران به بازار اتریوم؛ یک نهنگ ناشناس ۱۷۹ میلیون دلار ETH خرید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.