تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر : 608409

نگاهی به روند قیمتی چیلیز، کلایتن و بیم، پیشتازان بازار کریپتو در روزهای اخیر!

نگاهی به روند قیمتی چیلیز، کلایتن و بیم، پیشتازان بازار کریپتو در روزهای اخیر!

زمان مطالعه: 3 دقیقه داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ۳ ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)، کلایتن (KLAY) و بیم (BEAM)، در روزهای گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته ‌است. در ادامه به بررسی عملکرد قیمتی آنها می‌پردازیم. چیلیز بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، چیلیز در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۱۰۴۶ دلار معامله می‌شود که در

زمان مطالعه: 3 دقیقه

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ۳ ارز دیجیتال چیلیز (CHZ)، کلایتن (KLAY) و بیم (BEAM)، در روزهای گذشته افزایش قابل‌توجهی داشته ‌است. در ادامه به بررسی عملکرد قیمتی آنها می‌پردازیم.

چیلیز

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، چیلیز در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۱۰۴۶ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با پایین‌ترین سطح روزانه خود، ۸٫۷۵ درصد رشد دارد.

chz-klay-and-beam-where-do-they-go-1
نمودار ۲۴ ساعته قیمت CHZ/USD.

به دنبال این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات ۲۴ ساعته CHZ هم به ترتیب با ۸٫۶۶ و ۱۷۵ درصد افزایش، به ۹۲۷٫۵۱۱ میلیون دلار و ۳۵۴٫۴۷۲ میلیون دلار رسیده است.

روند صعودی اخیر، قیمت چیلیز را به بالای مقاومت خط گردن الگوی سر و شانه معکوس سوق داده که یک شاخص کلاسیک برای معکوس شدن روند است. در نتیجه، سرمایه‌گذاران اکنون به سطح ۰٫۱۳۴ دلار به عنوان هدف بعدی چشم دوخته‌اند که به معنای افزایش ۲۵ درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

کلایتن

قیمت کلایتن که رقیب اتریوم در کره جنوبی محسوب می‌شود، پس از انتشار خبر مربوط به پیشنهاد ادغام با شبکه Finschia، بیش از ۳۰ درصد جهش کرد و به ۰٫۲۶۲ دلار رسید. هدف از این حرکت استراتژیک، ایجاد یک «سیستم بلاکچینی پیشرو در آسیا» با ترکیب نقاط قوت هر دو بلاکچین است.

با این حال، پس از عدم موفقیت در شکستن مقاومت بالاسری، حرکت نزولی بازار KLAY را فرا گرفت و قیمت به پایین‌ترین سطح روزانه خود در ۰٫۲۱۸ دلار سقوط کرد، ولی در آنجا حمایت شد. در زمان نگارش این خبر، KLAY با قیمت ۰٫۲۲۳ دلار معامله می‌شود که نسبت به بالاترین سطح ۲۴ ساعته، حدود ۱۰ درصد افت دارد.

chz-klay-and-beam-where-do-they-go
نمودار ۲۴ ساعته قیمت KLAY/USD.

طبق گزارش‌ها، پیشنهاد ادغام اخیر شامل یکپارچه‌سازی فناوری، خدمات و شبکه‌های تجاری غول‌هایی مانند Kakao و LINE هم هست. شبکه اصلی جدید از ماشین مجازی اتریوم (EVM) و پلتفرم قراردادهای هوشمند اکوسیستم کازماس، CosmWasm، نیز پشتیبانی خواهد کرد و قابلیت‌‌های فناوری و دسترسی به این اکوسیستم را افزایش خواهد داد.

بیم

در همین حال، پروژه بیم هم که به دلیل رویکرد خود در حفظ حریم خصوصی شناخته شده، گام‌های مهمی برداشته است. این پروژه شبکه اصلی خود را در سال ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد، ولی توکن بومی BEAM خود را اخیرا معرفی نمود. بیم با استفاده از پروتکل‌های Mimblewimble و LelantusMW، حریم خصوصی و مقیاس‌پذیری را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، این پلتفرم در حال گسترش فعالیت خود به بخش‌های بازی و دیفای است و برنامه‌هایی هم برای راه‌اندازی یک صرافی غیرمتمرکز و یک بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارد.

chz-klay-and-beam-wher
نمودار ۲۴ ساعته قیمت BEAM/USD.

در ۲۴ ساعت گذشته، گاوها و خرس‌های BEAM برای تسلط بر بازار با یکدیگر در رقابت بوده‌اند. داده‌های بازار نشان می‌دهند که حرکت صعودی خریداران و افزایش قیمت به بالاترین سطح روزانه در ۰٫۱۰۲ دلار کوتاه مدت بود. در زمان نگارش این خبر، خرس‌ها بازار را تحت کنترل دارند و قیمت بیم به ۰٫۰۹۶۴ دلار کاهش پیدا کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نگاهی به روند قیمتی چیلیز، کلایتن و بیم، پیشتازان بازار کریپتو در روزهای اخیر! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.