تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 609026

نهنگ ریپل غوغا به پا کرد! ماجرا چیست؟

نهنگ ریپل غوغا به پا کرد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه ریپل که یکی از ۶ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار جهانی است، با طوفانی از گمانه‌زنی‌ها درباره حرکات نهنگ‌‌ها روبه‌رو شد. ماجرا از این قرار است که اخیراً یک نهنگ ریپل، ۲۷.۹۵ میلیون XRP به ارزش ۱۴.۷۴ میلیون دلار را به یک صرافی متمرکز (CEX) مستقر در لوکزامبرگ انتقال

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل که یکی از ۶ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار جهانی است، با طوفانی از گمانه‌زنی‌ها درباره حرکات نهنگ‌‌ها روبه‌رو شد. ماجرا از این قرار است که اخیراً یک نهنگ ریپل، ۲۷.۹۵ میلیون XRP به ارزش ۱۴.۷۴ میلیون دلار را به یک صرافی متمرکز (CEX) مستقر در لوکزامبرگ انتقال داده است.

این حرکت در گیرودار افت قابل توجه ریپل به زیر ۰.۵۳ دلار اتفاق افتاد. با وجود اینکه علاقه‌مندان و تحلیلگران بازار کریپتو روند صعودی را برای ریپل متصور بودند، اما انتقال دارایی نهنگ‌ها باعث شده است که بیشتر کاهش قیمت و شکل‌گیری روند نزولی برای این رمزارز در بازار منعکس شود.

جالب اینجا است که تحلیلگر مشهور بازار کریپتو که با نام XRP Whale (نهنگ ریپل) شناخته می‌شود، امروز ادعا کرد که این توکن در ۴۸ ساعت آینده به شدت اوج می‌گیرد.

این ادعا در تضاد با احساسات منفی موجود در بازار است. اگرچه قیمت توکن XRP قبل از اینکه نهنگ مذکور این مقدار هنگفت را به صرافی انتقال دهد به زیر ۰.۵۳ دلار ریزش کرده بود، اما حرکت نزولی XRP پس از فروش نهنگ نیز ادامه یافت و احساسات نزولی بیشتری را برای ریپل به بار آورد.

علاوه بر این، داده‌های مشتقات ارائه‌شده توسط Coinglass نشان‌دهنده کاهش ۲.۴۴ درصدی در سود باز XRP است که به ۶۱۷.۴۱ دلار رسیده است و منعکس‌کننده افکار نزولی است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۲۱ درصد کاهش داشته و در محدوده ۰.۵۳۱۸ دلاری معامله می‌شود.

پیش‌بینی تحلیلگران مبنی بر صعودی بودن ریپل، فروش امروز نهنگ بزرگ، داده‌های مربوط به بازار و افت قیمت، اطلاعات متضادی هستند که کنجکاوی و هیجانات کاربران رمزارزی را برانگیخته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نهنگ ریپل غوغا به پا کرد! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.