تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 608272

نظر خالق اتریوم درباره عملکرد شبکه اپتیمیسم

نظر خالق اتریوم درباره عملکرد شبکه اپتیمیسم

زمان مطالعه: 2 دقیقه شبکه اپتیمیسم (Optimism) در اقدام اخیر خود که تعهد آن به حمایت از اعضای جامعه را نشان می‌دهد، ۳۰ میلیون توکن OP را بین مشارکت‌کنندگانی که محصولات عمومی را برای مجموعه اپتیمیسم ایجاد می‌کنند، توزیع کرد. هدف این اقدام استراتژیک، ایجاد انگیزه در کاربران برای شرکت در پروژه‌هایی است که باعث

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اپتیمیسم (Optimism) در اقدام اخیر خود که تعهد آن به حمایت از اعضای جامعه را نشان می‌دهد، ۳۰ میلیون توکن OP را بین مشارکت‌کنندگانی که محصولات عمومی را برای مجموعه اپتیمیسم ایجاد می‌کنند، توزیع کرد. هدف این اقدام استراتژیک، ایجاد انگیزه در کاربران برای شرکت در پروژه‌هایی است که باعث افزایش علاقه و سودمندی پروتکل اپتیمیسم می‌شوند.

تحسین اپتیمیسم توسط ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، این تصمیم اپتیمیسم را در توییتر تحسین کرد. او به طور خاص از تعهد مداوم اپتیمیسم به تأمین مالی محصولات عمومی و ایجاد مسیری برای توسعه‌دهندگان و مشارکت‌کنندگان جهت تعامل با اتریوم، تمجید کرد. تحسین بوترین از اهمیت اتخاذ استراتژی‌های تأمین مالی مشابه برای پروژه‌ها در آینده حکایت دارد.

اپتیمیسم از نظر وضعیت کلی پروتکل عملکرد نسبتاً خوبی دارد. کاربران فعال روزانه تعامل خود با شبکه را حفظ کرده‌اند. تعداد تراکنش‌ها نیز افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش فعالیت در این اکوسیستم است.

علاوه بر این، حجم معاملات این توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز و مجموع ارزش دارایی‌های قفل شده (TVL) آن رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. این روند مثبت نه‌تنها نشان‌دهنده افزایش علاقه کاربران است، بلکه توسعه کاربرد این شبکه را نیز نمایان می‌کند.

نظر خالق اتریوم درباره عملکرد شبکه اپتیمیسم

چالش‌های پیش رو

علی‌رغم این تحولات مثبت، عملکرد قیمت OP چندان راضی‌کننده نبوده است. این توکن در زمان انتشار این خبر با کاهش ۰.۹۷ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، ۳.۸۵ دلار قیمت دارد.

با این حال، نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته (MVRV) بالا باقی مانده و نشان می‌دهد که دارندگان توکن هنوز در وضعیت سودآوری قرار دارند.

در حالی که این شاخص، چشم انداز مثبتی را برای دارندگان فعلی ایجاد می‌کند، نگرانی‌هایی را نیز در مورد فروش احتمالی به همراه دارد.

پوزیشن‌های فروش توکن OP اخیراً افزایش یافته و ۵۲.۱۴ درصد از کل پوزیشن‌ها را تشکیل می‌دهند. این افزایش پوزیشن‌های فروش نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از بازار، کاهش ارزش این توکن را پیش‌بینی می‌کنند.

نظر خالق اتریوم درباره عملکرد شبکه اپتیمیسم

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته نظر خالق اتریوم درباره عملکرد شبکه اپتیمیسم اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.