تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر : 604415

میم کوین جدید دوباره با حرکت در خلاف جهت بازار خبرساز شد!

میم کوین جدید دوباره با حرکت در خلاف جهت بازار خبرساز شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال جدید میم کوین (Memecoin) با نماد اختصاری MEME، توکن بومی اکوسیستم Memeland، که ماه گذشته با لیست شدن در صرافی‌های بزرگ (از جمله بایننس) و رشد قیمتی بیش از ۲،۵۰۰ درصدی خود، سر و صدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده بود، امروز ۵ دسامبر، رکورد قیمتی جدیدی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال جدید میم کوین (Memecoin) با نماد اختصاری MEME، توکن بومی اکوسیستم Memeland، که ماه گذشته با لیست شدن در صرافی‌های بزرگ (از جمله بایننس) و رشد قیمتی بیش از ۲،۵۰۰ درصدی خود، سر و صدای زیادی در دنیای ارزهای دیجیتال ایجاد کرده بود، امروز ۵ دسامبر، رکورد قیمتی جدیدی را در محدوده ۰٫۰۴۳۹ دلار ثبت کرد.

در زمان نگارش این خبر، میم کوین با قیمت ۰٫۰۴۱۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته بیش از ۳۱ درصد رشد دارد. ارزش بازار و حجم معاملات این میم کوین هم در همان بازه، به ترتیب، بیش از ۳۱ و ۱۷۸ درصد افزایش یافته است. به این ترتیب، MEME اکنون در جایگاه ۱۲۷ بازار قرار دارد. رشد قیمت این رمزارز در یک هفته و در یک ماه گذشته هم به ترتیب به بیش از ۵۶ و ۷۸ درصد می‌رسد.
میم کوین جدید دوباره با حرکت در خلاف جهت بازار خبرساز شد!
رشد قیمت و رکوردشکنی این میم کوین در ۲۴ ساعت گذشته، در حالی اتفاق افتاده که بیشتر رمزارزهای برتر بازار با افت قیمت مواجه هستند و ارزش کلی بازار کریپتو به ۱٫۵۴ تریلیون دلار کاهش یافته است. به همین دلیل، این ارز دیجیتال بار دیگر در کانون توجه معامله‌گران قرار گرفته است.
با رشد اخیر خود، MEME در مقایسه با میم کوین‌های برتر بازار هم عملکرد بسیار بهتری داشته و به رمزارز ترند این بخش تبدیل شده است. این ارز دیجیتال پس از دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB)، پپه (PEPE)، بانک (BONK) و فلوکی (FLOKI)، اکنون ششمین میم کوین برتر از نظر ارزش بازار است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته میم کوین جدید دوباره با حرکت در خلاف جهت بازار خبرساز شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.