تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
کد خبر : 62656

میزان حافظه داخلی و رم مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مشخص شد

میزان حافظه داخلی و رم مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مشخص شد

میزان حافظه داخلی و رم مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مشخص شدمجوز و تاییدیه‌های جدید منتشرشده از FCC نشان‌دهنده فعالیت شیائومی در زمینه تولید مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ و ردمی ۱۰ پرایم است.
بر اساس گزارش‌های منت..

میزان حافظه داخلی و رم مدل ۲۰۲۲ گوشی شیائومی ردمی ۱۰ مشخص شد

مجوز و تاییدیه‌های جدید منتشرشده از FCC نشان‌دهنده فعالیت شیائومی در زمینه تولید مدل ۲۰۲۲ ردمی ۱۰ و ردمی ۱۰ پرایم است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، شیائومی در حال کار روی گوشی‌های هوشمند ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ و ردمی ۱۰ پرایم مدل ۲۰۲۲ است. شماره مدل‌هایی همانند ۲۱۱۲۱۱۱۹SG، ۲۲۰۱۱۱۱۹UY و ۲۱۱۲۱۱۱۹VL مرتبط با مدل ۲۰۲۲ گوشی ردمی ۱۰ هستند. این مدل‌ها در وب سایت‌های صدور تاییدیه همانند EEC اروپا، IMDA سنگاپور، TKDN و SDPPI اندونزی و TUV مشاهده شده‌اند.

مدل 2022 گوشی شیائومی ردمی 10 - 2
مدل 2022 گوشی شیائومی ردمی 10 - 1

اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شماره ۲۲۰۱۱۱۱۹UY توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) هم مورد تایید قرار گرفته است. لیست FCC مشخص کرده است ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ در دو مدل متفاوت تولید خواهند شد؛ مدل اول با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دوم هم با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه مجهز به رابط کاربری MIUI 12.5 بوده و مبتنی بر اندروید ۱۱ است.

تاییدیه FCC نشان می‌دهد که مدل ردمی ۱۰ ۲۰۲۲ یک دستگاه ۴G LTE بوده و از شبکه ۵G پشتیبانی نمی‌کند. به تازگی فاش شده است این دستگاه با یک سنسور ۵۰ مگاپیکسل همراه بوده که می‌تواند لنز سامسونگ S5KJN1 یا سنسور OmniVision OV50C40 باشد. این دوربین با یک سنسور ۸ مگاپیکسل سونی IMX355 و یک لنز ۲ مگاپیکسل OmniVision OV02B1B یا GC02M1B همراه خواهد بود.

مدل 2022 گوشی شیائومی ردمی 10 - 3

این احتمال وجود دارد که این دستگاه یک نسخه تغییر نام یافته از مدل تجاری Redmi Note 11 4G باشد که به تازگی در چین عرضه شده است. این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچ IPS LCD با وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، حسگر اثر انگشت در بخش کناری، سنسور سلفی ۸ مگاپیکسل، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل، سنسور ۸ مگاپیکسل اولترا واید و ۲ مگاپیکسل ماکرو، پردازنده هلیو G88، باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۸ وات است.

مشخصات این محصول جدید شیائومی را می‌توان مشابه نسخه فعلی ردمی ۱۰ دانست که در بازارهای جهانی موجود است. این دستگاه مجهز به سنسور ۲ مگاپیکسل سنجش عمق بوده که اضافی به نظر می‌رسد. هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی ردمی ۱۰ پرایم مدل ۲۰۲۲ در دسترس قرار ندارد، اما احتمالا به کشور هند راه پیدا خواهد کرد.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.