تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
کد خبر : 69612

معرفی و راهنمایی در رابطه با بروکر ارانته

معرفی و راهنمایی در رابطه با بروکر ارانته

آیا شما هم از آن دسته معامله‌گران هستید که در انتخاب بروکر مناسب برای فعالیت در فارکس دچار مشکل هستند؟ آیا بروکر ارانته برای ترید در فارکس مناسب است؟! در حال حاضر تعداد بسیار زیادی بروکر فارکس در بازار ایران فعالیت می‌کنند که آنالیز و بررسی همه آن‌ها کار دشواری است. هر کدام از بروکر‌ها …

آیا شما هم از آن دسته معامله‌گران هستید که در انتخاب بروکر مناسب برای فعالیت در فارکس دچار مشکل هستند؟ آیا بروکر ارانته برای ترید در فارکس مناسب است؟! در حال حاضر تعداد بسیار زیادی بروکر فارکس در بازار ایران فعالیت می‌کنند که آنالیز و بررسی همه آن‌ها کار دشواری است. هر کدام از بروکر‌ها با ارائه پیشنهادات هیجان‌انگیز، و تبلیغات پر زرق و برق، در تلاش هستند تا مشتریان بیشتری برای خود جذب کند.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی کافه دانش در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این میان اگر در انتخاب بروکر فارکس خود دقت لازم را نداشته باشید، ممکن است که در چنگ کلاهبرداران و بروکر نما‌های متقلب بیفتید. از آنجایی که بروکر‌های فعال در بازار ایران اکثراً رگولاتوری معتبر بین‌المللی ندارند، و همگی شعبات فرعی از بروکر‌های اصلی هستند، لذا در صورت تخلف بروکر امکان پیگیری آن تقریباً غیر ممکن است، و این اتفاق گاهی ممکن است باعث از دست رفتن کل سرمایه شما شود.

بروکر ارانته یکی از کارگزار‌های نسبتاً تازه وارد در بازار فارکس می‌باشد. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۸ در قبرس آغاز کرد. از آن روز توانسته با ارائه خدمات مالی در زمینه فارکس طرفدارانی برای خود پیدا کند.

در این مطلب می‌خواهیم ببینیم که آیا بروکر ارانته برای فعالیت در فارکس مناسب است یا خیر. با یک بررسی جزئی به طور خلاصه با برخی از قابلیت‌ها و امکاناتی که ارانته در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، بیشتر آشنا می‌شویم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

آیا بروکر ارانته معتبر است؟

وقتی صحبت از اعتبار بروکر‌های فارکس می‌شود اولین چیزی که به ذهن معامله گران می‌آید رگولاتوری کارگزاری است. نکته‌ای که معامله گران ایرانی باید به آن دقت داشته باشند این است که، سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی معتبر بین‌المللی که مقررات بروکر‌ها را تنظیم می‌کند، هیچ کدام کاربران ایرانی را تحت پوشش قرار نمی‌دهند!

به دلیل تحریم‌های بین‌المللی ومحدودیت‌های موجود برای ایرانیان، رگولاتوری معتبر نمی‌تواند به ایرانیان خدمات ارائه کند. به همین دلیل بروکر‌هایی که در بازار ایران فعالیت می‌کنند همگی رگوله‌های متوسط و ضعیفی دارند.

بروکر Errante توسط دو نهاد نظارتی تنظیم می‌شود. این بروکر دارای رگولاتوری معتبر جهانی Cysec می‌باشد. همچنین رگوله FSA نیز در این بروکی به ثبت رسیده است. رگولاتوری اول معتبر و بین‌المللی است که متأسفانه تنها مختص کاربران اروپایی بروکر ارانته است و شامل ایرانیان می‌شود.

ایرانیان فعال در این بروکر تحت نظارت رگوله دوم فعالیت می‌کنند که اعتبار بالایی ندارد. با این حال همین که بروکر زیر نظر یک سازمان نظارتی معتبر تنظیم می‌شود، می‌تواند تا حدودی خیال تریدر‌ها را راحت کند.

پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد مشاهده مجوز‌های تمامی کارگزاری‌های فارکس فعال در بازار ایران را دارید، حتماً صفحه بهترین بروکر‌ فارکس را بررسی نمایید.

حساب‌های معاملاتی بروکر ارانته

معرفی و راهنمایی در رابطه با بروکر ارانته

یکی دیگر از فاکتور‌هایی که هر تریدر قبل از انتخاب بروکر خود آن‌ها را بررسی می‌کند، حساب‌های معاملاتی کارگزاری است. قطعاً هر معامله‌گر با دیگری تفاوت دارد و هر کدام سرمایه اولیه و سبک معاملاتی خاص خود را دارد. در این میان بروکر باید بتواند تمامی نیاز‌های معامله‌گران مختلف را با ارائه حساب‌های معاملاتی گوناگون برآورده کند.

بروکر ارانته دارای چهار حساب معاملاتی مختلف می‌باشد. هر کدام از این حساب‌ها جزئیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند. همچنین در همه حساب‌ها بونوس معاملاتی نیز به معامله‌گر پرداخت می‌شود. برای مشاهده جزئیات تمام حساب‌های معاملاتی بروکر ارانته، میزان لوریج، کمیسیون و همچنین مشاهده میزان و دریافت بونوس معاملاتی، صفحه ارانته را مشاهده نمایید.

همانطور که اشاره کردیم بروکر ارانته ۴ حساب معاملاتی مختلف دارد که در ادامه به طور خلاصه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

حساب استاندارد: این حساب معاملاتی بسیار محبوب است و اکثر تریدرهای فعال در این بروکر، با آن کار می‌کنند. برای اینکه بتوانید در حساب استاندارد بروکر ارانته ثبت نام کنید، نیاز به ۵۰ دلار سرمایه اولیه دارید. با ثبت نام در این حساب می‌توانید بونوس معاملاتی نیز دریافت کنید.

حساب پریمیوم ارانته: این حساب نیز یکی دیگر از حساب‌های محبوب این بروکر می‌باشد. برای اینکه بتوانید در این حساب فعالیت کنید، نیاز به ۱۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری اولیه دارید. این حساب دارای اسپرد‌های ارزان‌تری نسبت به حساب استاندارد می‌باشد. مانند حساب استاندارد، در حساب پریمیوم هم به شما بونوس معاملاتی تعلق می‌گیرد.

حساب وی آی پی: این حساب برای معامله گران حرفه‌ای‌تر مناسب است و نیاز به ۵ هزار دلار سرمایه اولیه دارد. میزان اسپرد در این حساب بسیار پایین‌تر از دو حساب قبلی است. در این حساب هم مانند حساب‌های قبلی به شما بونوس معاملاتی تعلق می‌گیرد.

حساب Tailor Made ارانته: برای افتتاح در این حساب بروکر ارانته، نیاز به ۱۵ هزار دلار دارید. اسپرد‌ها در این حساب به صورت شناور و از ۰ پیپ می‌باشند. در این حساب هم بونوس معاملاتی وجود دارد. این حساب برای معامله گران حرفه‌ای پیشنهاد می‌شود.

آیا ثبت نام در بروکر ارانته کار درستی است؟

معرفی و راهنمایی در رابطه با بروکر ارانته

در چند سال گذشته فعالیت در فارکس به طور چشمگیری میان ایرانیان افزایش پیدا کرده است. در این میان انتخاب یک بروکر مناسب برای شروع معامله بسیار حائز اهمیت است. ارانته می‌تواند تا حدودی نیاز‌های تجاری شما را به‌ عنوان یک معامله‌گر بازار مالی برآورده کند.

داشتن روش‌های واریزی مناسب ایرانیان، پشتیبانی فارسی و دیگر موارد، از جمله مزیت‌های این بروکر برای ایرانیان می‌باشد. با این حال، سابق کم بروکر شاید ضعف بزرگی برای آن باشد. در هر صورت، در همین فاصله این بروکر حاشیه‌ای نداشته و تاکنون توانسته به فعالیت خود ادامه دهد.

فارغ از اینکه کدام کارگزاری را برای فعالیت خود در فارکس انتخاب می‌کنید، مهمترین مسأله کسب مهارت و دیدن آموزش‌های لازم برای فعالیت در مارکت می‌باشد. شما اگر در بهترین بروکر دنیا هم ثبت نام کنید ولی قدرت تحلیل و سود‌گیری از بازار را نداشته باشید، در نهایت محکوم به شکست هستید.

استفاده از منابع مطمئن و بالا بردن اطلاعات، می‌تواند به شما در موفقیت و کسب سود کمک کند. صفحه آموزش فارکس می‌تواند برای بالا بردن دانش و مهارت‌های تجاری شما مفید باشد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع به کار در فارکس، حتماً مدتی را به صورت آزمایشی در حساب دمو فعالیت کنید. با این کار می‌توانید مهارت‌های خود را محک‌ زده، و از اشتباهات خود درس بگیرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.