تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 63438

معاون رئیس جمهور بر لزوم توجه به خانواده و نوجوانان در توسعه پلتفرم های دیجیتال تاکید کرد

معاون رئیس جمهور بر لزوم توجه به خانواده و نوجوانان در توسعه پلتفرم های دیجیتال تاکید کرد

معاون رئیس جمهور بر لزوم توجه به خانواده و نوجوانان در توسعه پلتفرم های دیجیتال تاکید کرد معاون امور مجلس رئیس جمهور پس از بازدید از مرکز مانیتورینگ بسترهای دیجیتال همراه اول گفت در توسعه پ..

معاون رئیس جمهور بر لزوم توجه به خانواده و نوجوانان در توسعه پلتفرم های دیجیتال تاکید کرد

معاون امور مجلس رئیس جمهور پس از بازدید از مرکز مانیتورینگ بسترهای دیجیتال همراه اول گفت در توسعه پلتفرم های دیجیتال باید به خانواده و نوجوانان به شکل ویژه توجه کرد.

روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور از مرکز مانیتورینگ پلتفرم های دیجیتال همراه اول بازدید کرد و با جدیدترین دستاوردهای این اپراتور آشنا شد. مهدی اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول در این مراسم ساختار و بدنه فنی بسترهای دیجیتالی که توسط این اپراتور توسعه یافته را شرح داد و گفت پلتفرم شاد که به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این اپراتور در دوران همه‌گیری کرونا محسوب می‌شود توانست در این دوران به یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام تبدیل شود.

توجه به خانواده و نوجوانان در توسعه پلتفرم های دیجیتال

مدیرعامل همراه اول در ادامه به ظرفیت‌های پلتفرم دیجیتالی بومی شاد اشاره کرد که موفق شد در زمان کوتاهی از ترافیک پیام رسان خارجی واتساپ نیز سبقت بگیرد. علاوه بر این، اخوان بهابادی در این مراسم به سایر سکوهای دیجیتال مانند سوپراپلیکیشن روبیکا و جستجوگر بومی ذره بین نیز اشاره کرد.

حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور هم در این مراسم پس از این که از مرکز مانیتورینگ بسترهای دیجیتال همراه اول بازدید کرد گفت امروز با دستاوردهایی آشنا شدم که از اقدامات مناسب همراه اول در حوزه توسعه حکایت داشت. وی افزود امیدواریم این اقدامات به راه‌اندازی واقعی شبکه ملی اطلاعات ختم شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه با عرض خداوقت به نیروهای متخصص و متعهدی که در اپراتور همراه اول فعالیت دارند از آنهایی که در مسیر توسعه بسترهای دیجیتال به خانواده و نوجوانان به شکل ویژه توجه داشتند نیز تشکر کرد. وی خاطرنشان کرد دولت از آنجایی که در سال آینده برای مباحث فضای مجازی اعتبار بیشتری اختصاص داده است سعی دارد از مجموعه‌های فعال در این عرصه بیش از پیش حمایت کند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.