تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 605367

مسدود شدن رمزارزهای برخی از کاربران توسط صرافی مکسی؛ چه مشکلی پیش آمده؟

مسدود شدن رمزارزهای برخی از کاربران توسط صرافی مکسی؛ چه مشکلی پیش آمده؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش‌های متعدد در X (توییتر سابق)، صرافی رمزارزی مکسی (MEXC) از ۱۶ دسامبر، حساب‌های چند معامله‌گر را مسدود و وجوه آنها را ضبط کرده است. این صرافی انگیزه خود از این اقدامات را «فعالیت‌های غیرعادی» عنوان کرده است. در همین راستا، معامله‌گری به نام ویدا (Vida) از ضرر ۹۲

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های متعدد در X (توییتر سابق)، صرافی رمزارزی مکسی (MEXC) از ۱۶ دسامبر، حساب‌های چند معامله‌گر را مسدود و وجوه آنها را ضبط کرده است. این صرافی انگیزه خود از این اقدامات را «فعالیت‌های غیرعادی» عنوان کرده است.

در همین راستا، معامله‌گری به نام ویدا (Vida) از ضرر ۹۲ هزار دلاری خود در قالب تتر، خبر داده است.

او با اشاره به اینکه این رقم را با چندین معامله در بازار آتی طی ۱۵ روز به دست آورده بود، گفت:

من با پشتیبانی تماس گرفتم و اسناد را ارسال کردم و سپس در روز دوم، وجوه موجود در حساب من به همراه سابقه سفارش کاملاً پاک شد.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط ویدا، تیم پشتیبانی مکسی اذعان کرده که سیستم کنترل ریسک آنها، مشکلی را در معاملات نشان داده است.

در بیانیه مکسی آمده است:

با توجه به محدودیت‌های حساب و مسائل مربوط به معاملات آتی/دارایی‌هایی که مطرح کرده‌اید، سیستم کنترل ریسک ما و پرسنل مربوطه بررسی کاملی انجام داده‌اند. مشخص شده که فعالیت‌های تجاری غیرعادی در حساب شما و حساب‌های مرتبط وجود داشته است. مطابق با شرایط استفاده، ما اقداماتی را برای جبران خسارات وارده انجام داده‌ایم.

طی چند روز گذشته، چندین معامله‌گر دیگر هم گزارش‌های مشابهی را منتشر کرده‌اند. به گفته کاربری که از ماه سپتامبر با مشکل مواجه شده، حساب کاربری او در این صرافی پس از یک معامله ۸ هزار دلاری مسدود شده است.

به گفته این کاربر، نزدیک به ۱۰ درصد از دوستانش هم که در مکسی معامله می‌کنند، در هفته‌های گذشته همین مشکل را تجربه کرده‌اند.

مکسی یک صرافی متمرکز ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سیشل قرار دارد. این صرافی از بیش از ۲ هزار جفت معاملاتی پشتیبانی می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته مسدود شدن رمزارزهای برخی از کاربران توسط صرافی مکسی؛ چه مشکلی پیش آمده؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.