تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 604982

ماجرای تریدری که با خرید ۴۵۰ دلار از یک میم کوین، میلیونر شد!

ماجرای تریدری که با خرید ۴۵۰ دلار از یک میم کوین، میلیونر شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای اخیر، سودهای چندهزار درصدی به‌دست‌آمده از میم کوین‌های شبکه سولانا، از جمله بانک (BONK)، باعث شده که معامله‌گران به دنبال میم کوین‌های با پتانسیل رشد در شبکه‌های دیگر باشند. در این میان، برخی از معامله‌گران خوش‌‌شانس هم توانسته‌اند سرمایه اولیه اندک خود را به رقمی شگفت‌انگیز تبدیل کنند. در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر، سودهای چندهزار درصدی به‌دست‌آمده از میم کوین‌های شبکه سولانا، از جمله بانک (BONK)، باعث شده که معامله‌گران به دنبال میم کوین‌های با پتانسیل رشد در شبکه‌های دیگر باشند.

در این میان، برخی از معامله‌گران خوش‌‌شانس هم توانسته‌اند سرمایه اولیه اندک خود را به رقمی شگفت‌انگیز تبدیل کنند.

در حالی که اغلب توکن‌های با تم سگ سودهای بالایی را برای دارندگان خود به ارمغان می‌آورند، این بار یک میم کوین با تم مرغ به نام کوک اینو (COQ) در شبکه اولانچ خبرساز شده است.

داده‌ها نشان می‌دهند این میم کوین که در اوایل ماه دسامبر منتشر شد، به ارزش بازار ۲۵۰ میلیون دلاری دست یافته و بیش از ۷۴۰ درصد سود برای دارندگان اولیه خود به همراه داشته است.trader-turns-450-into-2m-betting-on-avalanche-meme-coin-coq-inuالبته لازم به ذکر است که تیم توسعه‌دهنده کوک اینو اعلام کرده‌ که این رمزارز «فقط برای سرگرمی» عرضه شده و نباید انتظار ارزش ذاتی یا بازگشت مالی را برای آن داشت. آنها همچنین گفته‌اند که این میم کوین هیچ تیم یا نقشه راه رسمی ندارد.

در این میان، داده‌های پلتفرم ردیابی Lookonchain نشان می‌‌دهند که یک معامله‌گر پس از عرضه کوک اینو، کمی بیش از ۴۵۰ دلار را برای خرید ۴٫۸۶ تریلیون COQ هزینه کرد و ارزش سرمایه او اکنون به بیش از ۲٫۵ میلیون دلار رسیده است. به نظر می‌رسد این کیف پول تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیون دلار COQ را فروخته و حدود ۸۰۰ هزار دلار هم سود تحقق‌نیافته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

داده‌های مرورگرهای بلاکچینی نشان می‌دهند که کوک اینو در حال حاضر بیش از ۳۲ هزار هولدر دارد و حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۶ میلیون دلار بوده است.

با این حال، فراموش نکنید که کارشناسان نسبت به سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی که کاربرد خاصی ندارند، هشدار می‌دهند. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار چنین پروژه‌هایی بر عهده کاربران است.

نوشته ماجرای تریدری که با خرید ۴۵۰ دلار از یک میم کوین، میلیونر شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.