تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر : 608517

قیمت ریپل با وجود اعلام حمایت صرافی جمینی از آن ریخت! چرا؟

قیمت ریپل با وجود اعلام حمایت صرافی جمینی از آن ریخت! چرا؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه جمینی (Gemini)، یک صرافی رمزارزی مستقر در ایالات متحده، اعلام کرده که به زودی قراردادهای دائمی ریپل (XRP) را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. قرارداد دائمی، نوعی معامله است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت زمانی، در مورد تغییرات قیمت یک رمزارز گمانه‌زنی کنند.همان‌طور که در خبرهای قبلی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

جمینی (Gemini)، یک صرافی رمزارزی مستقر در ایالات متحده، اعلام کرده که به زودی قراردادهای دائمی ریپل (XRP) را به مشتریان خود ارائه خواهد داد. قرارداد دائمی، نوعی معامله است که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا بدون محدودیت زمانی، در مورد تغییرات قیمت یک رمزارز گمانه‌زنی کنند.
همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، صرافی جمینی روز گذشته یک سری توییت‌های مرموز را منتشر کرد که در آنها، به ریپل اشاره شده بود. این توییت‌‌ها شامل عباراتی مانند «xrp را فراموش نکنید»، «xcited about xrp» و «xrriving shortly» بودند که باعث ایجاد هیجان در جامعه این ارز دیجیتال شدند. در این میان، خوش‌بین‌ترین افراد این فرضیه را مطرح کردند که ثبت‌نام برای راه‌اندازی یک ETF اسپات ریپل می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد.

با این حال، تیم جمینی امروز با انتشار توییتی جدید، اعلام کرد که پاسخ معما، «قرارداد دائمی XRP» است که به زودی در این صرافی لیست خواهد شد.
علی‌رغم آخرین اطلاعیه صرافی جمینی، ریپل در حال حاضر با قیمت ۰٫۵ دلار معامله می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۵ درصد و در بازه زمانی هفتگی، بیش از ۱۱ درصد کاهش یافته است.
قیمت ریپل با وجود اعلام حمایت صرافی جمینی از آن ریخت! چرا؟ریزش قیمت ریپل مصادف است با اصلاحات گسترده‌تر در بازار کریپتو که در چند روز اخیر شاهد آن هستیم. علاوه بر ریپل، قیمت بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، کاردانو (ADA) و بسیاری از آلت‌کوین‌های دیگر هم با افت قابل‌توجهی مواجه شده است. در این میان، ارزش کلی بازار کریپتو نیز با یک افت بیش از ۵ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، به ۱٫۵۲ تریلیون دلار کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قیمت ریپل با وجود اعلام حمایت صرافی جمینی از آن ریخت! چرا؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.