تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۶:۵۳
کد خبر : 609681

قیمت اینجکتیو رکورد زد، ولی نهنگ‌ها تمایلی به فروش ندارند! علت چیست؟

قیمت اینجکتیو رکورد زد، ولی نهنگ‌ها تمایلی به فروش ندارند! علت چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) از دسامبر سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجهی بود و در نهایت، امروز ۱۳ مارس، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۵۲٫۶۵ دلار رسید. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت اینجکتیو کمی عقب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشینی کرده و در محدوده ۴۹ دلار قرار دارد، اما در بازه زمانی ۲۴

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت ارز دیجیتال اینجکتیو (INJ) از دسامبر سال ۲۰۲۳ شاهد رشد قابل‌توجهی بود و در نهایت، امروز ۱۳ مارس، به بالاترین سطح تاریخی خود در ۵۲٫۶۵ دلار رسید.

اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت اینجکتیو کمی عقب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نشینی کرده و در محدوده ۴۹ دلار قرار دارد، اما در بازه زمانی ۲۴ ساعته، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۱۵٫۹۲ درصدی را نشان می‌دهد.inj-price-new-all-time-high

رشد قیمت اینجکتیو در بازه‌های هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب به ۲۷ و ۳۶ درصد می‌رسد.همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات اینجکتیو نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۵٫۹۲ و ۱۷۲٫۹۲ درصد افزایش یافته و به ۴٫۵۸ میلیارد دلار و ۷۸۷٫۴۸ میلیون دلار رسیده است. به این ترتیب، اینجکتیو اکنون در جایگاه ۲۹ بازار قرار دارد.

گزارش‌ها حاکی از آنند که نهنگ‌ها با اقدامات اخیر خود، نقش قابل‌توجهی در رشد قیمت اینجکتیو داشته‌اند. به گزارش پلتفرم Santiment، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰ هزار تا ۱ میلیون INJ دارند، در هفته گذشته، ذخایر خود را از ۹٫۳۴ میلیون INJ به ۹٫۶۷ میلیون INJ افزایش داده‌اند.

علاوه بر این، سرمایه‌گذاران خرد نیز اگرچه در حال انباشت نبوده‌اند، اما از فروش توکن‌های INJ خود هم خودداری کرده‌اند. این موضوع در میزان سپرده‌گذاری اینجکتیو در صرافی‌ها منعکس می‌شود که به طور میانگین در پایین‌ترین حد سه ماهه خود قرار دارد.

چنین وضعیتی نشان می‌دهد که هم سرمایه‌گذاران خرد و هم نهنگ‌ها انتظار دارند که قیمت INJ همچنان به رشد خود ادامه دهد. به گفته تحلیلگران، در صورتی که قیمت اینجکتیو بتواند سطح ۵۰ دلار را به عنوان حمایت تأیید کند، به صعود خود ادامه خواهد داد.

در مقابل، اگر اینجکتیو حمایت ۴۵ دلار را از دست بدهد، این سناریوی صعودی باطل خواهد شد و این رمزارز ممکن است به فاز تثبیت قیمت باز‌گردد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قیمت اینجکتیو رکورد زد، ولی نهنگ‌ها تمایلی به فروش ندارند! علت چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.