تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر : 608405

قراردادهای دائمی دوج کوین با اهرم ۷۵ برابری در صرافی بایننس!

قراردادهای دائمی دوج کوین با اهرم ۷۵ برابری در صرافی بایننس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس بیانیه جدید منتشرشده، بایننس فیوچرز (Binance Futures)، پلتفرمی برای معاملات مشتقات در صرافی بایننس، قرار است قرارداد دائمی دوج کوین را در قالب جفت ارز DOGEUSDC و با تیک سایز (tick size) ۰٫۰۰۰۰۱ در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴، راه‌اندازی کند. طبق گزارش‌ها، این گزینه معاملاتی جدید به کاربران اجازه

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس بیانیه جدید منتشرشده، بایننس فیوچرز (Binance Futures)، پلتفرمی برای معاملات مشتقات در صرافی بایننس، قرار است قرارداد دائمی دوج کوین را در قالب جفت ارز DOGEUSDC و با تیک سایز (tick size) ۰٫۰۰۰۰۱ در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴، راه‌اندازی کند.

طبق گزارش‌ها، این گزینه معاملاتی جدید به کاربران اجازه خواهد داد تا معاملات دوج کوینی خود را با اهرمی ۷۵ برابری انجام دهند.

یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه این گزینه، حالت چند دارایی (Multi-Assets) است که به کاربران اجازه می‌دهد قرارداد دائمی DOGEUSDC را در بین دارایی‌های مارجین متعدد معامله کنند.

به عبارتی، از طریق این ویژگی، معامله‌گران می‌توانند از دارایی‌های مختلف مانند بیت‌ کوین (BTC) به عنوان مارجین در هنگام انجام معاملات استفاده کنند، البته مشروط به کارمزدهای قابل اعمال.

شایان ذکر است که برای تشویق به پذیرش این قراردادها، بایننس فیوچرز برای کارمزد معاملاتی تمام قراردادهای آتی با جفت USDC، ۱۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است. این تخفیف تا ۳ آوریل ۲۰۲۴ در دسترس خواهد بود.

در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت دوج کوین، محبوب‌ترین میم کوین بازار، در یک ماه گذشته افت قابل‌توجه ۱۵ درصدی را به ثبت رسانده است.

در زمان نگارش این خبر، DOGE با قیمت ۰٫۰۸ دلار معامله می‌شود و با توجه به چرخش نزولی اخیر، ممکن است به زیر این سطح هم سقوط کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قراردادهای دائمی دوج کوین با اهرم ۷۵ برابری در صرافی بایننس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.