تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
کد خبر : 609614

قانون جدید یک ایالت آمریکا، به نفع ارزهای دیجیتال! طرفداران تحسین کردند!

قانون جدید یک ایالت آمریکا، به نفع ارزهای دیجیتال! طرفداران تحسین کردند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ایالت وایومینگ اخیراً قانونی را تصویب کرده است که به واسطه آن، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین (DAO)، به عنوان اشخاص حقوقی به رسمیت شناخته می‌شوند. این قانون، در تاریخ ۷ مارس توسط فرماندار این ایالت امضا شد و از اول ژوئیه لازم‌الإجرا خواهد بود. متن کامل این لایحه مستقیماً

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایالت وایومینگ اخیراً قانونی را تصویب کرده است که به واسطه آن، سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز مبتنی بر بلاکچین (DAO)، به عنوان اشخاص حقوقی به رسمیت شناخته می‌شوند.

این قانون، در تاریخ ۷ مارس توسط فرماندار این ایالت امضا شد و از اول ژوئیه لازم‌الإجرا خواهد بود.

متن کامل این لایحه مستقیماً از دائوها نام نمی‌برد؛ در عوض، توضیح می‌دهد که سازمان‌های غیرانتفاعی واجد شرایط می‌توانند سیستم‌های حاکمیتی را بر اساس فناوری دفتر کل توزیع‌شده (DLT)، از جمله بلاکچین، دارایی‌های دیجیتال و قراردادهای هوشمند، ایجاد کنند.

دائوها از این سیستم‌ها برای انجام رأی‌گیری از اعضای خود در مورد طرح‌های پیشنهادی استفاده می‌نمایند. متخصصان حوزه ارز دیجیتال، به شدت این قانون جدید را مورد ستایش قرار داده‌اند.

آنها معتقدند که رویکرد کنونی ایالت وایومینگ نسبت به دائو‌ها احتمالاً به یک استاندارد در حوزه ارز دیجیتال تبدیل خواهد شد.

پرستون بایرن (Preston Byrne)، وکیل حوزه ارز دیجیتال، قانون به‌روز شده وایومینگ را بسیار کامل‌تر از تلاش قبلی این ایالت در حوزه تنظیم دائو‌ها می‌داند که جنبه‌های مربوط به کرپتوی این سازمان‌ها را به طور کامل تشخیص نمی‌داد و در عوض آنها را به‌ عنوان LLC‌های (شرکت با مسئولیت محدود) مدیریت‌شده توسط اعضا در نظر می‌گرفت.

ایالت‌های ورمونت و تنسی همچنان دائوها را شرکت‌های با مسئولیت محدود می‌دانند، در حالی که سایر ایالت‌های ایالات متحده هنوز هیچ قانونی در این زمینه تصویب نکرده‌اند.

دور شدن از مدل LLC بسیار مهم است؛ زیرا دائوها اغلب از اعضای ناشناس تشکیل می‌شوند و به طور قابل توجهی با شرکت‌های سنتی تفاوت دارند. این محدودیت بر توانایی آنها برای رعایت الزامات مالی و نظارتی تأثیر می‌گذارد.

آخرین قانون وایومینگ اکنون این تفاوت‌ها را در نظر گرفته و فعالیت‌هایی را که دائو‌ها می‌توانند در آن شرکت کنند، به طور کامل مشخص می‌نماید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته قانون جدید یک ایالت آمریکا، به نفع ارزهای دیجیتال! طرفداران تحسین کردند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.